ساوت گیت: بازی مقابل سوئیس آزمون بزرگی بود


سرویس خبر شماره: 1816892 |
07 فروردين 1401 ساعت 10:13 |
166 امتیاز خبر|

0نظرات

وی با اشاره به تیم ملی سوئیس گفت: به نظرم آزمون بسیار خوبی بود. عقب افتادیم، مشکلات تاکتیکی داشتیم که باید آنها را حل می کردیم و خوب دفاع می کردیم. در مورد بازیکنان جدید که تجربه زیادی در پیراهن تیم ملی نداشتند چیزهای زیادی یاد گرفتیم.»
سرمربی انگلیسی افزود: البته در پایان بازی توانستیم از بازیکنان باتجربه تری در تیم استفاده کنیم و بازیکنان درجه یک را به زمین بفرستیم که به ما پایان محکمی داد. برای این تیم و همچنین برای هواداران بسیار مهم است.”
ساوتگیت گفت: “فکر می کنم او در حال حاضر با حروف شگفت انگیز در جدول امتیازات است و حضور در آن موقعیت با چنین افرادی برای او بسیار مهم است. این برای تیم خوب است.” قد برای این بازیکن مهم است و هرگز این اتفاق نیفتاده است. او نمی خواهد در اردو باشد یا از همکاری با تیم ملی امتناع کند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است بازی مقابل سوئیس به خوبی بازیکنان این تیم را محک زده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی انگلیس شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم بگذرد.
گل های شیرها در این دیدار را لوک شاو در وقت اضافه نیمه اول و هری کین در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.
ساوتگیت پس از بازی به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازیکنان به سبک بازی خود احترام می‌گذارند و این چیزی است که قبلاً در مورد بازی و رکورد آنها صحبت کرده‌ایم. “اگر فقط روی تلاش برای از دست ندادن چیزهای سخت تمرکز کنید، بنابراین نکته مهم امروز عملکرد ما و آزمونی بود که تیم حریف در واقع ما را از آن عبور داد.”