انریکه: هدف قهرمانی است. به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

لوئیس انریکه از اظهار نظر درباره احتمال تمدید قراردادش در صورت صعود به نیمه نهایی لیگ ملت ها خودداری کرد. وی شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا را برای موفقیت در لیگ ملت ها عالی توصیف کرد.

انریکه: هدف قهرمانی است.  به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

انریکه در مورد بازی فردا گفت:من هنوز در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفته ام و ابتدا به بازیکنانم می گویم، اما احتمالا فران تورس، سارابیا و آلوارو موراتا را در خط حمله خواهیم داشت. بازی در ساراگوسا برگزار خواهد شد. شهری بسیار فوتبالی است و می دانم که آنها به خوبی از تیم ملی حمایت خواهند کرد.”


سرویس خبر شماره: 1845015
1 اردیبهشت 1401 ساعت 20:56 |
4.8K |

0نقطه نظر

ما در بهترین حالت خود هستیم

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اسپانیا فردا در دور گروهی لیگ ملت های اروپا در ورزشگاه لامارادای ساراگوسا میزبان سوئیس است. اسپانیا سپس به مصاف پرتغال خواهد رفت. لاروخا صدرنشین گروه خود است و در صورت کسب چهار امتیاز در دو بازی آینده می تواند به نیمه نهایی راه یابد. گفته می شود در این صورت لوئیز انریکه قرارداد خود را با اسپانیا برای دو سال دیگر تمدید خواهد کرد.

قهرمانی لیگ ملت ها مانند قهرمانی تیم بسکتبال اسپانیا در یورو بسکت است“ما واقعا می خواهیم افتخار تیم ملی بسکتبال را در فوتبال تکرار کنیم. امیدوارم موفق شویم. در چند روز اخیر شرایط تیم عالی بوده و بازیکنان تمام تلاش خود را در تمرینات انجام داده اند.” خیلی وقت بود که شرایط خوبی داشت. من خیلی خوشبین هستم که فقط باید پرتغال را شکست دهیم تا به نیمه نهایی برسیم. آن وقت هدف ما قهرمانی خواهد بود. سوئیس دیگر حریف آسانی نیست. آنها پایین ترین هستند. تیم در گروه و احساس خطر سقوط “سوئیس فوتبال خوبی بازی می کند و ما باید مراقب باشیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

انریکه در این رابطه گفت:“من به حال فکر می کنم و فقط روی بازی مقابل سوئیس تمرکز می کنم. هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده نگرفته ام. نگران تمدید قرارداد نیستم و هیچ چیز نسبت به فعلی تغییر نکرده است. با فدراسیون قرارداد می بندم و بعد می بینیم چه می شود.»