اولین خرید بزرگ رئال مادرید تایید شد

رئال مادرید تابستان گذشته داوید آلابا را به صورت رایگان از بایرن مونیخ به خدمت گرفت و حالا این روند برای آنتونی رودیگر نیز تکرار خواهد شد. البته تابستانی پر فراز و نشیب در انتظار رئال مادرید است و این باشگاه احتمالا به زودی با کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به توافق می رسد. بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد نیز خواهان جذب رودیگر بودند، اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آینده آنتونی رودیگر، بازیکن تیم ملی آلمان در چند ماه گذشته در هاله ای از ابهام قرار داشت و سرانجام توماس توخل، مدیر باشگاه چلسی روز گذشته تایید کرد که این بازیکن در پایان قرارداد خود در تابستان امسال از استمفوردبریج جدا خواهد شد. اکنون فابریزیو رومانو در گزارشی مدعی شده است که آنتونی رودیگر 29 ساله با باشگاه برای پیوستن به رئال مادرید با قراردادی بلندمدت به توافق شفاهی رسیده است و اولین خرید بزرگ کهکشانی ها در تابستان را تکمیل می کند.

آنتونی رودیگر مدافع چلسی فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

همین چند هفته پیش و در جریان نبرد تماشایی رئال مادرید و چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در لیگ قهرمانان اروپا، آنتونی رودیگر موفق شد دروازه تیم بعدی خود را باز کند. اما گل مدافع باتجربه چلسی هم این تیم را نجات داد و چلسی در رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد.


سرویس خبر شماره: 1821310 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 11:19 |
2,809 |

0نظرات

توافق با ستاره آلمانی چلسی؛

جزئیات نهایی به زودی به توافق می رسد و خود رودیگر نیز به جمع بندی نهایی در مورد این انتقال رسیده است. حتی تیم پزشکی رئال مادرید برای انجام آزمایشات به لندن رفته و احتمالا این خبر به زودی به صورت رسمی از سوی باشگاه اسپانیایی اعلام خواهد شد. به نظر می رسد چلسی در حال مذاکره با جوئل کنده، مدافع میانی سویا برای جایگزینی آنتونی رودیگر برای فصل آینده است.