اینتر، میلان و رم مدعیان اصلی قهرمانی سری آ هستند


او درباره خریدهای تابستانی باشگاه های ایتالیایی گفت: «بازگشت روملو لوکاکو بسیار مهم است، اما من همچنان به بازگشت بازیکنان به باشگاه های قدیمی خود بدبین هستم.» پائولو دیبالا بلافاصله رم را تحت تاثیر قرار داد و او این کار را نکرد، نیازی به صحبت در مورد اهمیت پل پوگبا و آنخل دی ماریا در یوونتوس.”
ستاره سابق یوونتوس درباره شرایط این تیم برای فصل جدید اضافه کرد: یافتن جانشین و پرکردن جای خالی جورجیو کیه لینی و دیبالا برای این تیم بسیار سخت است. به دیگری و گذراندن این شرایط».
کاناوارو در ادامه به تمجید از ژوزه مورینیو گفت: مورینیو مرد باهوش و مربی بزرگی است. او در اولین فصل حضورش در لیگ اروپا قهرمان شد و قهرمانی همیشه بهترین راه برای شروع است. او قدرت بدنی و تجربه را به تیمش اضافه کرد. بازیکنان هم سطح اینتر و میلان هستند، اما باید سطح بازیکنان ذخیره این تیم را هم دید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، فصل جدید سری آ ایتالیا از امروز با دیدار میلان و اودینزه آغاز می شود و کاناوارو پیش بینی جذابی از فصل پیش رو ارائه کرده است.
رقابت تنگاتنگ میلان و اینتر در فصل گذشته تا هفته گذشته ادامه داشت و به نظر می رسد آنها با خریدهایی که در پنجره تابستانی انجام دادند، قصد دارند در فصل جدید نیز این رقابت را ادامه دهند.
کاناوارو در گفتگو با روزنامه ایتالیایی Corriere dello Sport گفت: به نظر من اینتر و میلان مدعیان اصلی هستند، اما رم نیز از آنها فاصله زیادی ندارد. فصل گذشته مهم است و سیمونه اینزاگی و استفانو پیولی برتری قابل توجهی نسبت به سایرین خواهند داشت.


سرویس خبر شماره: 1838060
22 مرداد 1401 ساعت 13:52 |
3.3K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کاناوارو:

فابیو کاناوارو، ستاره سابق یوونتوس معتقد است رقابت اصلی برای قهرمانی لیگ ایتالیا در این فصل بین سه تیم اینتر، میلان و رم است.