به هیچ وجه به تصمیم گل محمدی احترام نمی گذارم/ خوشحالم با بهترین های ایران بازی می کنم/ ماندم تا با پرسپولیس جام را ببرم.

بله این درست است. در پستی که ما هستیم 5 یا 6 بازیکن خیلی خوب حضور دارند و قطعا این که بخواهم یک پست ثابت در تیم داشته باشم برایم آسان نیست. من باید برای جایگاهم بجنگم. همچنین می دانم که ایران باید در جام جهانی شرکت کند و همه بازیکنان می خواهند در تیم ملی خود حضور داشته باشند. می دانم که کار سختی است، اما خودم را برای یک چالش سخت آماده کردم. من با رقابت مشکلی ندارم و در نهایت این سرمربی است که تصمیم می گیرد چه کسی در ترکیب اصلی بازی کند. البته این را هم بگویم که در همه پست ها بازیکنان بسیار خوب و توانمندی داریم که مدعی حضور در تیم ملی ایران هستند. در واقع من با بهترین های فوتبال ایران بازی می کنم و از او چیزهای زیادی یاد می گیرم.

خب پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی است و قطعا تلاش می کنیم که عنوان قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم. ما باید سخت کار کنیم و برای آن بجنگیم. فکر می کنم تیم خوبی داریم و می توانیم مدعی قهرمانی باشیم. البته هنوز تا پایان فصل راه زیادی در پیش است و نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد. با این حال تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان فصل به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم و عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

فکر می کنی پرسپولیس در این فصل برخلاف پارسال می تواند قهرمان لیگ شود؟

در تابستان خیلی درباره جدایی شما صحبت کردیم. چه شد، در پرسپولیس ماندی؟

خب من در تمرینات با نظر سرمربی تیم این پست را بازی کردم و آمادگی لازم را داشتم. حتی در مسابقات قبلی هم در همین پست بازی کردم. برای بازی در این پست مشکلی ندارم و در واقع هر جا که سرمربی صلاح بداند کار می کنم.

یکی از خارجی های پرسپولیس در لیگ بیست و یکم وحدت حنان اف مدافع تاجیک این تیم بود. بازیکنی که اواسط فصل قبل به همراه همشهری خود منوچهر صفروف به پرسپولیس پیوست و با این تیم قراردادی 3 ساله امضا کرد. وحدت برخلاف منوچهری که شانس کمی برای بازی داشت، بازی های بیشتری انجام داد. حنانوف در پرسپولیس شروع خوبی داشت و خیلی ها را به آینده امیدوار کرد. با این حال، با گذشت زمان هانانوف کمتر بازی کرد و بیشتر به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد. در روزهای نقل و انتقالات و پس از جدایی صفروف، شایعه جدایی حنانوف از جمع شیاطین سرخ به گوش می رسید و این بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد و یحیی گل محمدی این بازیکن را برای فصل آینده نمی خواهد. اما حنانوف در پرسپولیس ماند و پس از چند بازی نیمکت نشینی، در بازی با نفت مسجد سلیمان دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و در این چند دقیقه عملکرد خوبی داشت. به همین منظور گفتگویی با مدافع تاجیک پرسپولیس انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

پس از چند بازی در بازی قبلی، شما فرصتی برای بازی داشتید. شما چه چیزی برای گفتن در مورد آن دارید؟

انصافاً شما رقبای بسیار سختی در خط دفاع دارید و حضور در ترکیب اصلی بسیار دشوار است.

به هیچ وجه به تصمیم گل محمدی احترام نمی گذارم/ خوشحالم با بهترین های ایران بازی می کنم/ ماندم تا با پرسپولیس جام را ببرم.

فکر می کنم تیم ما بهترین تیم لیگ است و در 6 بازی اول عملکرد خوبی داشتیم. خوشحالم که نتایج خوبی کسب کرده ایم و در حال حاضر رهبر هستیم. تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای مسابقات کاملا آماده بودیم. فکر می کنم این روی عملکرد خوب پرسپولیس تاثیر داشت. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.

نظر شما در مورد لوکادیا و اهدافش چیست؟

از اینکه شانس کمتری برای بازی دارید ناراحت نیستید؟

خوشحالم که بازی کردم اما مهمتر از بازی من برد پرسپولیس بود. من همیشه حاضرم هر زمان که نیاز داشته باشم برای پرسپولیس بازی کنم.

یورگن بازیکن بزرگی است و سطح بالایی دارد. لوکادیا در تیم های مطرح فوتبال اروپا بازی کرده و سابقه بسیار خوبی دارد. فکر می کنم او یک ماشین گلزنی است و در این مدت کوتاه با گلزنی خوب هنرش را نشان داد و فکر می کنم در بازی های بعدی پیشرفت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

من یک بازیکن هستم و فقط کادرفنی تصمیم می گیرد که کدام بازیکنان بازی کنند. باید تلاش کنم خوب تمرین کنم تا سرمربی به من بازی بدهد. سعی می کنم شرایطم را حفظ کنم تا همیشه آماده بازی باشم و زمانی که یحیی گل محمدی صلاح بداند می توانم به تیم کمک کنم.

به هیچ وجه به تصمیم گل محمدی احترام نمی گذارم/ خوشحالم با بهترین های ایران بازی می کنم/ ماندم تا با پرسپولیس جام را ببرم.

عملکرد پرسپولیس را تا اینجای فصل چطور دیدی؟

در بازی قبلی شما در پست هافبک دفاعی بازی می کردید. نظرت راجع به آن چیست؟

خب من با پرسپولیس قرارداد 3 ساله بستم و در این تیم خیلی خوشحالم. شرایط پرسپولیس خوب است و خوشحالم که در بهترین تیم ایران و یکی از بهترین تیم های آسیا بازی می کنم. چند پیشنهاد از تیم های دیگر داشتم اما قرار نبود از پرسپولیس جدا شوم. می خواستم بمانم و با تیمم قهرمان شوم و جامی به دست بیاورم.