بکهام جدید با پیراهن تیم فوتبال بازی می کند


سرویس خبر شماره: 1847560
18 اکتبر 1401 در 10:42 ب.ظ
6.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

البته این بازی دوستانه بدون حضور تماشاگر برگزار می شود اما استعدادیاب های زیادی برای تماشای جوانان جویای نام به ویژه در تیم B برنتفورد به تماشای آن خواهند نشست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رومئو بکهام، پسر دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، در تلاش است تا راه پدرش را ادامه دهد و یک فوتبالیست حرفه ای شود. او در حال حاضر با باشگاه آمریکایی اینتر میامی که متعلق به پدرش است، قرارداد حرفه ای دارد.

رومئو بکهام 20 ساله در حال حاضر با تیم دوم اینتر میامی قرارداد دارد. او 26 بازی برای این تیم انجام داد و دو گل به ثمر رساند. رومئو در سال 2021 با باشگاه پدرش قرارداد امضا کرد. البته این باشگاه در آن زمان فورت لادردیل اف سی نام داشت و دیوید بکهام پس از خرید آن نام خود را به اینترمیامی تغییر داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رومئو بکهام پسر دیوید بکهام به زودی در یک بازی دوستانه فوتبال حرفه ای انگلیس را تجربه خواهد کرد.

بکهام جدید با پیراهن تیم فوتبال بازی می کند

پس از پایان فصل MLS آمریکا، رومئو این فرصت را پیدا کرد که میامی را ترک کند و به انگلیس برود. این روزها او با بازیکنان تیم برنتفورد B تمرین می کند. این تیم قرار است روز شنبه یک بازی دوستانه مقابل کرو الکساندرا برگزار کند و رومئو بکهام در آنجا خواهد بود. این اولین بار است که پسر دیوید بکهام در انگلیس یک بازی رسمی انجام می دهد.

رومئو تمایل زیادی دارد که روزی مانند پدرش در انگلیس فوتبال حرفه ای بازی کند. او به تازگی برای تمرین به تیم B برنتفورد پیوسته است. باشگاهی که در لیگ برتر حضور دارد. برنتفورد تیمی است که سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران را در لیست خود دارد.