بیگ گابی از ترکیب برزیل خارج شد + امتیازات فارست

صبح.

خبر زیادی نیست اما داستان اصلی آرسنال این واقعیت است که گابریل ماگالهس به دلیل مصدومیت از بازی های آینده برزیل کناره گیری کرده است. برخی گزارش‌ها می‌گویند که این مشکل پا بوده است، برخی دیگر به جز او مشکل آشیل دارد، اما در هر صورت، او از درگیری‌های اینترلول با انگلیس و اسپانیا خارج شده است. این به عنوان “احتیاط” توصیف شده است، که کمی آرامش است، اما بیاد داشته باشیم که آرسنال باشگاهی نیست که در صورت اجتناب از آسیب، اطلاعات اساسی در مورد مصدومیت ارائه دهد.

یعنی هر سه گابی ما این بار برای برزیل گم شده اند. گابریل ژسوس به عنوان تیم انتخاب نشد، اگرچه می‌توان استدلال کرد که مدتی برای بازی برای او مفید بوده است، در حالی که پای مصدوم گابریل مارتینلی او را از میادین دور کرده است. امیدوارم او برای منچسترسیتی آماده باشد.

این یک وقفه بین‌المللی است که فکر می‌کنم اکثر مدیران کاملاً از آن متنفرند، به‌خصوص آن‌هایی که بازی‌های زیادی برای آن‌ها دارند، چه در بالای جدول یا پایین جدول، چه در اروپا. مصدومیت یک بازیکن کلیدی می تواند تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت باشد، و ما دیدیم که فصل گذشته چقدر تحت تاثیر چند مصدومیتی بودیم که در این زمان از سال متحمل شدیم – البته نه در مسابقات بین المللی.

بنابراین، انگشتان دست، انگشتان پا، و هر چیز دیگری را که با سلامتی پاکی از آن عبور می کنیم، حفظ کنید. هنگامی که به برنامه زمانی که این Interlull تمام می شود نگاه می کنید که چقدر شلوغ است، ما تا حد امکان به تعداد زیادی دست روی عرشه نیاز داریم، و به تعداد زیادی از بازیکنان کلیدی مان نیاز داریم که در حال مبارزه باشند، زیرا در نهایت آنها هستند که به احتمال زیاد تفاوت را ایجاد می کنند. . امیدوارم شخص دیگری، و امیدوارم بیش از یک بازیکن، بتواند پیشرفت کند و کمک کند، اما ما به دلیل مردان اصلی در جایی هستیم که در حال حاضر هستیم و حضور آنها برای رسیدن به آنچه که همه در این فصل رویای آن را داریم، حیاتی خواهد بود. .

در همین حال، دیروز لیگ برتر انگلیس اعلام کرد که از ناتینگهام فارست به دلیل نقض قوانین سود و پایداری 4 امتیاز کسر می شود و آنها را به سه رتبه آخر سقوط می کند. آنها با بیانیه ای قوی در وب سایت رسمی خود پاسخ داده اند، اما در یک قطعه بسیار جالب در The Athletic (£)، دانیل تیلور گزارش می دهد:

هنگامی که مشخص شد در حال انجام یک بازی پر ریسک هستند، افراد بالای باشگاه توصیه های مدیر مالی خود، توماس بونسر را نادیده گرفتند.

بونسر در سپتامبر 2022 گزارشی در مورد PSR تهیه کرده بود و به سلسله مراتب باشگاه هشدار داد که فارست به سمت یک “نقض قابل توجه” پیش می رود. Bonser در ابتدا نقض 6.9 میلیون پوند را پیش بینی کرده بود. در نهایت حدود پنج برابر این مقدار بود.

تیم حقوقی لیگ برتر ابتدا به دنبال کسر 8 امتیاز بود، اما «ارتباطات استثنایی» و وضوح اطلاعات فارست باعث شد که این امتیاز به 4 کاهش یابد. روز ضرب الاجل، با قبول پیشنهادی از Sp*rs، زندگی او را خراب می کند. قطعه ورزشی می گوید:

به عنوان مثال، چرا مهلت PSR 30 ژوئن تعیین شده است، زمانی که همه در فوتبال می دانند بهترین زمان برای انجام تجارت اواخر تابستان است؟

این نکته عادلانه ای است که شاید لیگ برتر باید به آن توجه کند، زیرا باشگاه ها معمولاً با نزدیک شدن به پایان پنجره تمایل به خرید و فروش بازیکنان دارند. بازار اغلب زمان انجام کار را دیکته می کند، و در حالی که نشانگر 30 ژوئن با چیزهایی مانند قراردادهای بازیکنان همسو می شود، واقعاً برای اهداف PSR چندان منطقی نیست. به این معنی نیست که Forest نمی توانست بهتر از این کار کند، اما می توانید درک کنید که چرا ممکن است کمی احساس ناراحتی کنند.

بنابراین، در این فصل از اورتون 10 امتیاز کسر شد (به 6 کاهش یافت)، و اکنون فارست با 4 امتیاز. صحبت هایی وجود دارد که ممکن است یک اتهام دیگر و امتیازات بیشتر از اورتون حذف شود، و اگر درخواست تجدید نظر وجود داشته باشد، چه کسی می داند که چگونه می تواند بر روی اورتون تأثیر بگذارد. پایان فصل در انتهای جدول. اجرای این قوانین خوب و خوب است، اما تا ساعت 5 بعدازظهر در 19 می، علامت سوالی در مورد موقعیت های نهایی وجود ندارد. فکر کنم ببینیم چی میشه

و در بالا؟ 115 اتهامات پیچیده تر است، همه آن را درک می کنند و در نهایت موفقیت من سیتی به قدری به مسائل مالی آنها گره خورده است که وضعیت آنها را بسیار جدی تر از هزینه های بیش از حد توسط چند باشگاه متوسط ​​​​می کند. با این حال، فیل غول‌پیکر در اتاق لیگ برتر باقی می‌ماند، حتی اگر به ندرت در هیچ پوششی از کاری که آنها انجام می‌دهند یا چگونه آن را انجام داده‌اند، اشاره شود.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. اگر هنوز فرصت شنیدن آن را نداشته اید، یک Arsecast Extra کاملاً جدید در دسترس است، و یک قسمت جدید از The 30 به پایان رسیده در Patreon، که خلاصه بازی های آخر هفته لیگ برتر (و برخی از جام حذفی) را به نمایش می گذارد.

تا فردا.

https://arseblog.com/2024/03/big-gabi-out-of-brazil-squad-forests-points-deduction/ منبع: