ترزیچ: تصمیم داور برای تکرار پنالتی سخت بود

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، این تیم را پس از باخت مقابل چلسی صعود کرده است.

ترزیچ: تصمیم داور برای تکرار پنالتی سخت بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند که در بازی رفت با یک گل چلسی را شکست داد، بازی برگشت را با دو گل به آن تیم واگذار کرد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازماند. در پایان آن بازی، ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند صعود چلسی را تبریک گفت و اشاره کرد که تیمش در تلاش برای جبران گل خورده عملکرد خوبی نداشته است.

وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ دورتموند و چلسی در دو بازی رفت و برگشت، گفت: در دو بازی رفت و برگشت هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و شاهد رقابت نزدیکی بودیم که در نهایت توانستند جایگاه خود را ارتقا دهند. آنها را و با شایستگی صعود کنید.”


سرویس خبر شماره: 1894592
17 مارس 1401 در 08:17
1.4K |

0نقطه نظر

چلسی مستحق صعود به دور بعد بود

سرمربی دورتموند با اشاره به تاثیر شدید حمایت هواداران چلسی در موفقیت این تیم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در ده دقیقه ابتدایی فشار زیادی را نه از سمت چلسی، بلکه از سمت چلسی احساس کنید. هواداران حاضر در ورزشگاه پس از این دقایق “همدیگر را پیدا کردیم اما گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.”

چلسی با تکرار پنالتی از دست رفته کای هاورتز، دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. دورتموند در این صحنه به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد. ترزیچ در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت: من مسئول عملکرد فنی تیم هستم و نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم، فقط فکر می کنم تصمیم داور در این صحنه بسیار سخت گیرانه بود.

1829869

وی با اشاره به ضعف تیمش در حمله افزود: قبول این نتیجه بسیار سخت و دردناک است. در مجموع، او برمی گشت، او شایسته برد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی