ستاره گل پرسپولیس به مهم ترین بازی فصل می رسد؟/ آخرین وضعیت مصدومیت بازیکن تاثیرگذار قرمزها

لازم به ذکر است محمد عمری یکی از عوامل اصلی پیروزی شیرین پرسپولیس در دیدار پلی آف دو تیم که حدود دو هفته پیش برگزار شد، بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال در همین راستا پیگیری ها حاکی از آن است که بلافاصله پس از بازی با تراکتورسازی، کادر پزشکی برای کاهش درد ستاره 22 ساله سرخ ها تدابیری اتخاذ کرده و در صورت صلاحدید یحیی گل محمدی، محمد عمری می تواند در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. -از ابتدا برای این بازی حساس.

پرسپولیس بعد از بازی با تراکتورسازی، شنبه آینده همچنان یک بازی 6 امتیازی در پیش دارد و باید فینال لیگ بیست و دوم را مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار کند. بازی ای که پیروزی در آن برای هر یک از تیم ها بسیار مهم است و هر دو تیم با تمام قدرت و قدرت خود سعی می کنند مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

محمد عمری که در بازی با تراکتورسازی یک گل زد و یک پاس گل داد، در دقیقه 68 بازی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و به جای او سروش رفیعی نیمکت نشین شد تا برایش بستنی درست کند. مجروح. پا.

همین مشکل باعث می شود یحیی گل محمدی برای این بازی بزرگ به تمام ستاره هایش نیاز داشته باشد و محمد عمری هم از جمله کسانی است که به دلیل مصدومیت در بازی تراکتورسازی، حضورش در بازی بزرگ با سپاهان را با تردیدهای زیادی مواجه کرد.