ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

یحیی گل محمدی در انتخاب تیم 11 نفره پرسپولیس با چالش مواجه است.

مهمترین چیز برای ملاقات با شهروند آسمانی، انتخاب دروازه بان خواهد بود. جایی که بعد از چند بازی دور، حامد لک بیشتر در چارچوب است و باید دید بعد از دو ماه غیبت به دروازه بازمی گردد یا خیر؟

در خط حمله قبل از اتفاقی که برای مهدی عبدی رخ داد و او با خشم یحیی مواجه شد، این بازیکن و تامیروف بهترین فرصت را داشتند و در نیمه اول بازی نیز با قدرت در زمین بازی کردند اما در تمرین بعد از بازی با نیروی زمینی پاکدل و تامیروف در خط حمله بود.

کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک برای هافبک دفاعی حضور دارند و احسان پهلوان و امید عالیشاه در کنار زمین بازی می کنند و سیامک نعمتی وارد لیست می شود. نکته مهم این است که کمال در آخرین تمرینات با تیم ذخیره تمرین کرد و به همین دلیل باید روی نیمکت باشد.

بنابراین در حالی که دست یحیی گل محمدی برای این دیدار کاملا بسته به نظر می رسد، این تیم شانس بیشتری برای شروع بازی دارد:


سرویس خبر شماره: 1822594 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 02:02 |
10700 امتیاز خبر|

0نظرات

بازگشت به لیگ با حضور حامد لک؟

زوج خط دفاعی سرخ ها در شرایطی با علی نعمتی و سیدجلال حسینی تشکیل می شود که وحدت حنان اف در بازی با آلومینیوم به اشتباه به نیمکت بازگشت. رامین رضاییان در سمت راست موقعیت ثابت دارد و سعید آقایی یحیی گل محمدی در جناح چپ است. در بازی با نیروی زمینی یک مرد در ترکیب اصلی قرار گرفت و پیش از آن علی شجاعی در دو بازی درون ترکیبی و درگیری با نفت مسجد سلیمان با تیم اصلی به میدان رفت.

حامد لک
سیدجلال حسینی
امید عالیشاه
رامین رضاییان
علی نعمتی
گفت آقایی
رضا اسدی
میلاد سرلک
احسان پهلوان
حامد پاکدل
شیرزد تامیروف



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی در بازگشت به مسابقات لیگ برتر غایب سه بازیکن اصلی خود یعنی مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد فرجی است و در غیاب آنها تیمش را برای بازی با پیکان آماده می کند.