تصمیم نساجی: دو سال به مسجد سلیمان نمی رویم!

اسماعیلی درباره پرتاب یک شی برنده به زمین گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد و در ایران همه آن را دیدند و فیلم موجود است، متاسفم که بگویم ما از همه لحاظ بزرگ شدیم اما هر سال که می گذرد نقاط ضعف ماست. آشکارتر شود.» متأسفانه این توجیه مسئولان نفتی برای سرپوش گذاشتن بر این اتفاقات بود که اصلاً زیبایی فوتبال ما نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای پرتاب یک شی برنده از سوی هواداران نفت مسجد سلیمان در دیدار با نساجی از روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده است. بحث های مختلفی در این زمینه مطرح شده و اکنون اسماعیل اسماعیلی، رئیس صنعت نساجی توضیحاتی در این خصوص ارائه کرده است.

سرپرست تیم نساجی اعلام کرد ممکن است تا دو سال آینده تیمش برای انجام بازی به مسجد سلیمان نرود!

تصمیم نساجی: دو سال به مسجد سلیمان نمی رویم!

ناظر نساجی ادامه داد: نمی دانم چرا این موضوع نباید از سوی ولایت و بچه های مسجد سلیمان پیگیری شود، می دانیم هواداران آنها نگران امتیازهای از دست رفته خود هستند اما بحث فوتبال در داخل مستطیل سبز متفاوت است. از این اتفاقات.”

وی در ادامه از تصمیم جالب باشگاه نساجی در واکنش به اتفاقات روز گذشته خبر داد و گفت: به عنوان سرپرست تیم نساجی باید بگویم ممکن است تا یکی دو سال آینده برای بازی با نفت به مسجد سلیمان نرویم. این را برای ما نمی گویم، من برای سلامتی خودم فوتبال بازی می کنم.» قسمت باز تیغه برنده به دستم رسید و ممکن بود به سر بازیکنان برخورد کند.


سرویس خبر شماره: 1894521
16 مارس 1401 @ 5:22 ب.ظ
21.7 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

اسماعیلی درباره انتشار تصویر شیء عجیب برنده توسط باشگاه نساجی و سپس تصحیح آن گفت: اشتباه بود و من به همکاران شما این موضوع را گفتم، آنها باید ماجرا را جور دیگری می گفتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی