تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفت!


سرویس خبر شماره: 2011121
10 آوریل 1403 در 10:10 ق.ظ.
3.7 هزار |

4نقطه نظر

انتظار می رود تاد بولی، رئیس باشگاه چلسی در سال 2027 کناره گیری کند و مالکان باشگاه در مورد رئیس جدید تصمیم خواهند گرفت.

تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفت!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالکان مشترک باشگاه چلسی رئیس جدیدی را انتخاب خواهند کرد و به همین دلیل تاد بولی از سمت خود برکنار خواهد شد.

به گزارش دیلی میل، مالکان آمریکایی این باشگاه طی توافقی فوق العاده این اختیار را دارند که هر 5 سال یک بار ریاست را تغییر دهند. اکنون مشخص شده است که سیاست چرخشی قرار است در طول فصل 2026-27 اعمال شود.

Clearlake Capital که توسط مالکان مشترک بهداد اقبالی و خوزه فلیسیانو اداره می شود، 61.5 درصد از سهام باشگاه چلسی را در اختیار دارد و 38.5 درصد باقی مانده به طور مشترک متعلق به تاد بولی، هانسیورگ وایس و مارک والتر است.

2005160

به نظر می رسد تصمیم برای انتخاب اولین رئیس با شرایط قرارداد انتقال باشگاه در سال 2022 مرتبط باشد. گروه تاد بولی صاحب سهام مشترک است، در حالی که اکثر سهامداران سهام ممتاز دارند و محافظت بیشتری در برابر رکود مالی خواهند داشت.

اگرچه وضعیت جانشین بولی مشخص نیست، اما اقبالی یا فلیسیانو ممکن است خودشان این نقش را بر عهده بگیرند یا شخص دیگری را معرفی کنند. بولی با استراتژی بلندمدت به دنبال اهداف متفاوتی است، در حالی که از سوی دیگر اقبالی و فلیسیانو برای رسیدن به اهداف مالی خود در سریع ترین زمان ممکن تحت فشار هستند.

با این حال، منابع نزدیک به کلیرلیک هرگونه اختلاف نظر بین مالکان را رد کرده اند و معتقدند که همگی به دنبال بهبود چلسی با برنامه های بلندمدت هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی