صرف نظر از دو باشگاه بزرگ این مربی قدرتمند / درها به روی رئال مادرید باز است

به گزارش تلگراف، به نظر می رسد ژابی آلونسو قصد دارد در بایرلورکوزن بماند و گفته می شود لیورپول نام او را از لیست گزینه های جانشینی یورگن کلوپ حذف کرده است. انتظار می‌رود توماس توخل نیز تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک کند و باواریایی‌ها نیز ژابی را گزینه مناسبی برای سرمربیگری می‌دانند، اما اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن، روز پنجشنبه گفت که فکر می‌کند انتقال آلونسو در این تابستان غیرممکن است.

آلونسو در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است و لورکوزن در آستانه کسب اولین قهرمانی تاریخی خود در بوندس لیگا قرار دارد. آنها 10 امتیاز از بایرن رده دومی فاصله دارند و ظاهراً آلونسو مشتاق ماندن در این باشگاه است.

این گزارش می افزاید که لیورپول در حال بررسی روبن آموریم، سرمربی باشگاه اسپورتینگ و روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون به عنوان گزینه های احتمالی است. اما Amorim بسیار گران خواهد بود. او بند آزادسازی 17 میلیون پوندی (21 میلیون دلار) در قراردادش دارد و همچنین در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ پرتغال است. دزربی فصل سختی را با برایتون پشت سر گذاشت و در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد.

ماندن ژابی در لورکوزن درهای رئال مادرید را باز می کند. کارلو آنچلوتی 12 تا 24 ماه دیگر از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد و آلونسو گزینه محبوبی برای جایگزینی او محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: خط قرمز بارسلونا بر سر نام 4 مربی معروف/ گزینه های جایگزین ژاوی مشخص شد

سرویس اخبار فوتبال خارجی