چرا روبرتو دزربی ممکن است “مناسب” لیورپول نباشد – و ضعف در “استثمار” – لیورپول اف سی

لیورپول با یک دیدار عجیب و غریب از برایتون در این آخر هفته به میادین بازگشته است، چیزی که نوید یک نبرد تاکتیکی جذاب را می دهد.

تقریباً دو هفته از حذف قرمزها در جام حذفی در منچستریونایتد می گذرد، اما اکنون توجهات به یک فینال هیجان انگیز لیگ برتر معطوف شده است.

لیورپول 10 بازی با شکوه فاصله دارد، درگیری بزرگ یکشنبه با برایتون در آنفیلد قبل از من سیتی میزبان آرسنال بود.

مرغ های دریایی همیشه به اوج های فصل گذشته نرسیده اند، اما همچنان در رده هشتم جدول هستند و می توانند هر کسی را در روز خود شکست دهند.

با نزدیک شدن به بازی، با کیران مگوایر، کارشناس امور مالی فوتبال و هوادار برایتون صحبت کردیم.@KieranMaguire) برای به دست آوردن پایین بودن در Segulls، روبرتو دزربی، یورگن کلوپ و غیره.

چقدر از پیشرفت برایتون در این فصل راضی هستید؟

برایتون اند هاو، انگلیس - یکشنبه، 29 ژانویه 2023: کائورو میتوما از برایتون اند هوو آلبیون پس از به ثمر رساندن گل دوم برد در جریان بازی دور چهارم جام حذفی بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر جشن می گیرد.  برایتون 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من از فصل راضی هستم. سفر به آمستردام، آتن، مارسی و رم خاطرات مادام العمر را ایجاد کرد و کیفیت فوتبال در اصل استثنایی بوده است، حتی اگر نتایج نامنظم بوده باشد.

البته این یک بررسی واقعیت نیز بوده است، زیرا باشگاهی به اندازه برایتون منابع لازم برای رقابت در لیگ برتر و همچنین مقابله با بازی های پنجشنبه و یکشنبه را ندارد و این نشان داده است.

حالا که از جام‌های داخلی و لیگ اروپا خارج شده‌ایم، جالب است که ببینیم بقیه فصل چگونه خواهد بود.

با مجموعه ای بسیار سخت از بازی های خانگی – هر دو باشگاه منچستر، چلسی، استون ویلا و آرسنال – من گمان می کنم که ممکن است درجه ای از حمایت نیمه قرمز لیورپول دریافت کنیم.

چه کسی برای مرغ های دریایی متمایز شده و بیشتر تلاش کرده است؟

برایتون اند هاو، انگلستان - یکشنبه، 8 اکتبر 2023: الکسیس مک آلیستر (R) از لیورپول و ژائو پدرو از برایتون اند هوو آلبیون در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه جامعه امریکن اکسپرس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ژائو پدرو زمانی که پاهای خود را پیدا کرد بسیار برجسته بود. اکنون این سوال مطرح است که او چه مدت در باشگاه می ماند. او در حال بازگشت از مصدومیتی است که او را به مدت 6 هفته از میادین دور نگه داشت و ممکن است توجه را از پیشرفت او در این فصل دور کند.

کنترل نزدیک عالی، مناسب اگر نه تماشایی در هوا، سرعت زیاد – او یک مهاجم مرکزی نیست اما کسی است که چیزهای زیادی به حمله می‌افزاید.

یان پل ون هکه نیز درخشیده است. او اکنون به عنوان مدافع میانی انتخاب اول است، او در هوا قوی و خوب است – با او دوست ندارید و او همیشه در صورت شکست برایتون عصبانی به نظر می رسد.

بیلی گیلمور در این فصل نیز جایگاه خود را پیدا کرده است و یک هافبک قدیمی اسکاتلندی است که همیشه خواهان توپ است. او باید در مقطعی از دوران باشگاهی خود گل بزند.

با این حال، دو بازیکنی که برای پر کردن شکاف‌های باقی‌مانده توسط مویسس کایسدو و الکسیس مک آلیستر امضا کرده‌اند، کار را آسان نکرده‌اند.

به نظر می رسید محمود داهود هرگز مقابل روبرتو دزربی پیروز نشده است و کارت قرمز در خانه به شفیلد یونایتد، که به قیمت یک پیروزی تمام شد، به این معنی بود که او به سرعت در هواپیمای “Do One” به آلمان بازگشت، جایی که او مردم محلی را تحت تاثیر قرار نداده است. در اشتوتگارت

آنسو فاتی یک فصل قرضی از بارسلونا بود و او یک سری بازی های فراموش نشدنی ارائه کرده است با این تصور که ترجیح می دهد در سال 2024 جایی کمی خشک تر از انگلیس باشد.

آیا دزربی تابستان امسال به جای دیگری در راه است؟

برایتون اند هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: مدیر باشگاه برایتون اند هوو آلبیون، روبرتو دزربی، در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شاید. پتانسیل مربیگری در باشگاهی با بودجه بیشتر از برایتون وسوسه انگیز خواهد بود.

چند مصاحبه وجود داشته است که به نظر می رسد او نشان می دهد که باشگاه مایل به هزینه های سنگین در پنجره نقل و انتقالات نیست.

در همین حال، یک “آیا او، نه؟” پانتومیم در مورد امضای قرارداد جدید همچنین نشان می دهد که او در تابستانی که احتمالاً تغییراتی در چند باشگاه بزرگ وجود دارد، آماده پیشنهادات است.

به نظر شما او گزینه خوبی برای لیورپول خواهد بود؟

برایتون اند هاو، انگلستان - یکشنبه، 8 اکتبر 2023: مدیر باشگاه برایتون اند هوو آلبیون، روبرتو دزربی، قبل از مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه American Express Community.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

نه. به همان اندازه که من او را تا حد زیادی دوست دارم، مطمئن نیستم میزان ریسک پذیری که او برای انجام آن آماده است مناسب باشگاهی مانند لیورپول باشد.

دی زربی جذاب، با شخصیت است، رابطه مناسبی با جمعیت دارد و در بازی زندگی می کند و نفس می کشد، و در حالی که مهارت تاکتیکی او هیجان انگیز است، همیشه به پیروزی منجر نمی شود.

نظر شما در مورد جدایی شوکه کننده کلوپ چیست؟

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 17 مارس 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین باشگاه منچستریونایتد و باشگاه لیورپول در اولدترافورد برای هواداران دست تکان می دهد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

فکر نمی کنم شوک بود.

کلوپ قبل از هر چیز یک فرد بزرگ با مجموعه ای از ارزش ها و اعتقادات است که هر فرد شایسته ای آن را تایید می کند.

او همچنین یک مرد خانواده است و می خواهد تعادل بین کار و زندگی داشته باشد که در پایان لیگ برتر امکان پذیر نیست.

اگرچه او می تواند بدخلق باشد، همانطور که رفتار او در موارد نادری که لیورپول در یک مسابقه شکست می خورد نشان می دهد، او از دست خواهد رفت.

شانس قهرمانی لیورپول را در حال حاضر چگونه ارزیابی می کنید؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: الکسیس مک آلیستر، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن اولین گل تساوی تیمش در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من فکر می کنم آنها مورد علاقه بسیار جزئی هستند.

من سیتی ماشینی باشکوه است و به خاطر فوتبال باورنکردنی ای که بازی می کند اعتباری ندارد، اما جان استونز و کوین دی بروین که به طور منظم مصدوم هستند و تکیه بر ارلینگ هالند شگفت انگیز به این معنی است که می توانند یک روز مرخصی داشته باشند، حتی اگر نتایج آنها در نیم فصل دوم در سال های اخیر از مقیاس خارج شده است.

آرسنال تا به امروز مسافت زیادی را پشت سر گذاشته است و باز هم تماشای آنها عالی است، اما من احساس می کنم که شاید آنها در این فصل چند بازی ضعیف باقی مانده اند، در حالی که هیچ کس نمی تواند چیزی جز امتیاز گاه و بیگاه را از دست بدهد.

در مورد رویارویی یکشنبه در آنفیلد، نبردهای کلیدی در کجا برگزار می شود؟

برایتون اند هاو، انگلستان - یکشنبه، 8 اکتبر 2023: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان مسابقه لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین برایتون اند هوو آلبیون اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه American Express Community.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

برایتون اغلب آسیب‌پذیر به نظر می‌رسد، تا حدی به این دلیل که غالباً در ترکیب 3-2-5 بازی می‌کرده و توسط حریفانی که از موقعیت‌های گسترده شکست می‌خورند گرفتار می‌شوند.

لیورپول دارای مدافعانی است که حمله را از یک سمت به سمت دیگر منتقل می کند، به علاوه سرعتی برای استفاده از این ضعف.

اگر می توانستید فقط یک بازیکن لیورپول در برایتون داشته باشید، آن بازیکن چه کسی بود و چرا؟

2M90NC7 الکسیس مک آلیستر از برایتون با مدال برندگان جام جهانی و کاپ کاپ، هواداران را قبل از بازی برایتون و لیورپول در 14 ژانویه 2023 قدردانی کرد.

مک آلیستر. برنده جام جهانی، فردی کاملاً شایسته، و بازیکنی بسیار دست کم گرفته شده و فوق العاده انعطاف پذیر.

او یک معامله برای لیورپول بود.

در نهایت، پیش بینی شما چیست؟

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 10 مارس 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستر سیتی در آنفیلد، هواداران را تشویق کرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

یک پیروزی نسبتا معمولی 3-0 برای لیورپول.



https://www.thisisanfield.com/2024/03/why-roberto-de-zerbi-might-not-suit-liverpool-and-the-weakness-to-exploit/ منبع: