تناخ: خوشحالیم اما نباید مغرور بود

اریک تناک، سرمربی یونایتد، از پیروزی 4-0 آنها مقابل لیورپول متواضع شد و گفت که او و بازیکنانش بیش از آنچه باید پیروز نخواهند شد.

در این بازی که در بانکوک برگزار شد، یونایتد با سه گل جیدون سانچو، فرد و آنتونی مارسیال 3-0 از حریف معروف خود در نیمه اول پیش افتاد. جوان یونایتد فاکوندو پلیستری گل چهارم را در نیمه دوم به ثمر رساند تا تناخ در اولین بازی خود به عنوان سرمربی یک پیروزی درخشان به دست آورد.

وقتی حریف پرس می کرد، در جریان بازی اشتباهاتی داشتیم. اما در کل راضی هستیم. می دانم که بازیکنان خوبی داریم. روند تیم سازی ما به تازگی آغاز شده است و من از اولین بازی خود راضی هستم. این روند زمان زیادی از ما خواهد گرفت. امروز اشتباهات زیادی دیدم. لیورپول در این بازی سه تیم بازی کرد و امروز در بهترین حالت خود نبودند. ما بیش از آنچه باید به این نتیجه اهمیت نمی دهیم.

اما در بازی امروز نکات مثبت زیادی هم دیدم. سرعت بالای ما و خلاقیت بازیکنانمان در فاز هجومی واقعا جالب و الهام بخش بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاچ، سرمربی هلندی منچستریونایتد گفت که پس از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل لیورپول در دیدار رفت این دو تیم در تایلند، او و بازیکنانش ارزشی برای این پیروزی قائل نخواهند شد. بیش از آنچه که باید. تنهاچ گفت که علیرغم پیروزی برتر مقابل لیورپول، تیمش اشتباهات زیادی در این بازی مرتکب شد.

در پایان بازی، تنهاچ به تلویزیون منچستریونایتد گفت که این برد پیش فصل برای او و بازیکنانش چندان مهم نبود و نباید حواس خود را از روند آماده سازی منحرف کرد. سرمربی یونایتد در آن مصاحبه گفت: “امروز خوشحالم. ما در روحیه بودیم. می دانیم که تازه کارمان را شروع کرده ایم.


سرویس خبر شماره: 1833284
21 جولای 1401 ساعت 20:40
21.3 هزار |

11نقطه نظر