تو لیاقت این تیم را نداری، لباست را در بیاور!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باخت تحقیرآمیز 1-4 هرتا مقابل یونیون، صبر هواداران هرتا را لبریز کرده است. سومین باخت متوالی در دربی برلین، بازیکنان را در معرض اعتراض ویرانگر قرار داد.
اکثر هواداران هر باشگاه فوتبالی هر از گاهی در شعارهایی خطاب به بازیکنان با موضوع “شما شایسته پوشیدن این پیراهن نیستید” شرکت می کنند. عصر شنبه صندوقی پر از هواداران هرتا به انتقاد از بازیکنان خود پس از شکست پرداختند و با سر دادن شعارهایی از آنها خواستند باشگاه را ترک کنند. اولتراهای هرتا از بازیکنان خود خواسته اند لباس تیم خود را در بیاورند و جلوی سکو بایستند. دو تا از موفق ترین تیم ها این کار را انجام داده اند. مارسل لوتکا دروازه بان جوان هرتا که در اوایل بازی با چند سیو باورنکردنی تیمش را نجات داد و ماکسیمیلیان میتلشتات که در اوایل نیمه دوم امیدها را برای تیمش افزایش داد. با این حال، هر دو بازیکن احساس کردند که ارزش این را دارد که از شرم بیرون بیایند و سرشان را آویزان کنند.
میتشتات پس از بازی بدون پیراهن به خبرنگاران گفت: توضیح دادن به هواداران سخت است که چه اتفاقی افتاده است. وقتی از او پرسیده شد که آیا ترس او را به انجام این عمل تحقیر آمیز سوق داده است، این جوان 25 ساله گفت که “می خواست از درگیری جلوگیری کند”.
با این حال، میتلشتات، به عنوان یک بازیکن آکادمی هرتا، می خواست درک خود را از ناامیدی هواداران بیان کند: این قابل درک است.
لوتکا، دروازه بان 20 ساله هرتا در این بازی عملکرد غیرقابل انکاری از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن جوان با چندین سیو باورنکردنی نشان داد که چرا در پایان فصل به دورتموند خواهد پیوست.
با این حال، لوتکا نیز به دنبال هم تیمی خود میتلشتات رفت و پیراهنش را درست پشت سر او درآورد.

پس از شکست در دربی برلین، هواداران هرتا از خجالت بازیکنان این تیم در آمدند.


لوتکا درباره بازی گفت: هواداران همه چیز را به ما دادند، حتی زمانی که ما عقب بودیم، ما را به جلو هل دادند، البته ناامید شدند.
فلیکس ماگات، سرمربی هرتا، پس از پرداختن به این موضوع، این رویداد را “نادرست” خواند و به دنبال یادآوری به هواداران بود که “اینطور نیست که بازیکنان برنده نشوند”.
فردی بابیچ، مدیر کل باشگاه، نیز خاطرنشان کرد که اگر او بود، به همین شکل عمل نمی کرد. ملی پوش سابق آلمان گفت: من همیشه پیراهنم را با افتخار می پوشم، غم را درک می کنم اما ما هم ورزشکار هستیم.
هرتابرلین با این شکست پنج هفته مانده به پایان قهرمانی در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و برای فرار از منطقه سقوط باید فاصله دو امتیازی خود را با اشتوتگارت کاهش دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1818912 |
21 فروردين 1401 ساعت 13:19 |
2,277 |

0نظرات

هواداران هرتا پس از شکست دربی شعار دادند