جنگ برای آینده رونالدو در منچستریونایتد!


سرویس خبر شماره: 1838640
25 اوت 1401 @ 4:28 ب.ظ
8.1 هزار |

2نقطه نظر

رئیس و سرمربی در مقابل هم قرار می گیرند.

رونالدو فصل گذشته در 38 بازی 24 گل برای یونایتد به ثمر رساند اما این درخشش موثر نبود و او اکنون معتقد است که بازگشت به یونایتد و ادامه بازی در آنجا بیهوده است. به هر حال، جنگ داخلی در اولدترافورد شکل گرفته است و به گفته اریک تن هاچ و برخی بازیکنان، آنها خواهان خروج رونالدو هستند اما جو گلیزر هنوز با این انتقال موافقت نکرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جوئل گلیزر، رئیس مشترک منچستریونایتد، علیرغم تمایل کریستیانو رونالدو به ترک باشگاه و رضایت اریک تن هاخ، با این درخواست مخالف است.

در روزهای اخیر، به نظر می رسد تلاش های هماهنگی برای تسریع در جدایی رونالدو در بحبوحه شروع فاجعه بار یونایتد در فصل جدید صورت گرفته است. حال و هوای تیم هنوز به همان اندازه مسموم است که دو روز قبل از باخت 4-0 در برنتفورد، دعوا در رختکن شروع شد و روز پنجشنبه اوج گرفت. خورخه مندس، مدیر برنامه های رونالدو نیز در تابستان امسال به دنبال راهی برای خروج مشتری خود از اولدترافورد بود، اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید هیچ تمایلی برای جذب این ستاره بزرگ نشان نداده اند.

به گزارش “ورش سه”، بحران منچستریونایتد بر سر آینده رونالدو به اوج خود رسیده و به وضوح شرایط این باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است. اریک تن هاخ، سرمربی هلندی جدید یونایتد در روزهای اخیر نظر خود را تغییر داده و رضایت خود را برای فروش رونالدو به مسئولان باشگاه اعلام کرده است، اما جو گلیزر تاکنون در برابر هرگونه تلاش ستاره پرتغالی برای ترک منچستریونایتد و آنجا مقاومت کرده است. هیچ راه حلی وجود ندارد، او از رونالدو درخواست فسخ قرارداد نکرده است.

پس از ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، مسئولان باشگاه 25 درصد دستمزد همه بازیکنان را کاهش دادند که این تصمیم باعث عصبانیت رونالدو شد و او تلاش کرد تیم را ترک کند. ضمن اینکه این بازیکن کل تور پیش فصل یونایتد را به دلیل مسائل خانوادگی از دست داد و خبرها حاکی از آن است که جورجینا رودریگز نامزد رونالدو از زندگی در انگلیس ناراضی است و خواهان بازگشت خانواده اش به انگلیس است.اسپانیا.