جوان نیجریه ای شیاد به نام سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این ویدئوی 43 ثانیه ای، بازیکن نیجریه ای به سپاهان شهرری می پیوندد و مترجم صحبت های او را اینگونه به انگلیسی ترجمه می کند: «سلام، من یک تنگل هستم. 19 سالم است. من از نیجریه هستم. از بازی در این باشگاه ابراز خرسندی می کنم. این تیم یکی از بهترین تیم های ایران است. یکی از بهترین باشگاه های ایران است. چون هر دو در لیگ قهرمانان آسیا هستند و در سال 2007 یک بار قهرمان جام باشگاه های جهان شده اند و یک باشگاه بین المللی هستند. از بازی در این باشگاه ابراز خرسندی می کنم. من خیلی خوشحالم. من یک مربی خوب، یک کادر خوب و یک باشگاه خوب دارم.

مدیر آکادمی سپاهان شهرری در پاسخ به این سوال که آیا اطلاعات لازم برای جذب این بازیکن را دریافت کرده یا خیر، تصریح کرد: قراردادش را ثبت کرده ایم. بله همه چیز به او گفته شد. ما هم بعد از ورودش به ایران بهترین امکانات و بهترین استقبال را از او داشتیم.»


سرویس خبر شماره: 1822293 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 22:30 |
893 امتیاز خبر|

0نظرات

می خواهیم به سپاهان نوین یا آذربایجان بدهیم.

سوال بعدی ما از مدیر آکادمی سپاهان شهر ری این بود که این بازیکن قرار است در چه رده ای در فوتبال ایران بازی کند و وی با بیان اینکه اولین لژیونر پایه ایران است، توضیح داد: می خواهیم این بازیکن را برای حضور در لیگ دسته سوم تربیت کنیم. می خواهیم او را به سپاهان نوین بدهیم و اگر نشد به لیگ آذربایجان منتقل می کنیم.

اما همانطور که از محتوای این مصاحبه ترجمه شده پیداست، به نظر می رسد این بازیکن نیجریه ای پیشنهاد مدیران سپاهان شهرری (جدایی از آکادمی سپاهان تهران) را پذیرفته و به ایران که تصور می کرد در سپاهان اصفهان حضور داشته باشد، آمده است. ذهن و به همین دلیل حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و البته جام باشگاه های جهان را مطرح می کند. البته سپاهان برخلاف آنچه این بازیکن در ویدیوی معرفی خود ادعا می کند قهرمان این جام نشد و در واقع تنها تیم ایرانی حاضر در این مسابقات است.

البته این اتفاق عجیب در فوتبال پایه ابهامات زیادی دارد و باید دید عاقبت آن چه خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

انتشار ویدیوی چند ثانیه ای تیتر یک هواداران سپاهان شد.

در همین راستا با امیرحسین مهجور، مدیر آکادمی سپاهان شهرری تماس گرفتیم و وی این ابهام را اینگونه توضیح داد: