حاضرم مچ پایم را به نیمار قرض بدهم!

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا به بازگشت سریع نیمار به زمین امیدوار است.

حاضرم مچ پایم را به نیمار قرض بدهم!


سرویس خبر شماره: 1856758
10 دسامبر 1401 در 07:23 ب.ظ
5.1 هزار |

0نقطه نظر

الکساندر دل پیرو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدشانسی همیشگی نیمار در این دوره از جام جهانی نصیب ستاره برزیلی شد و او در اولین بازی تاریخ سلسائو مقابل صربستان مصدوم شد با وجود اینکه فصل را با خوش فرمی با پاری سن ژرمن آغاز کرد. . ژرمن زمان دقیق بازگشت نیمار به زمین هنوز مشخص نشده است و این احتمال وجود دارد که او بتواند در مرحله یک هشتم نهایی بازی کند. اکنون الکساندرو دل پیرو مدعی شده است که دوست دارد هر چه زودتر این اتفاق بیفتد و حتی حاضر است قوزک پای خود را به نیمار قرض دهد.

شایعه بازگشت احتمالی به یوونتوس؟ این باشگاه همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است. در مورد این شایعه، من هرگز به چیزی جز این رنگ های باشگاهی فکر نمی کنم. من هم مانند همه هواداران یوونتوس، این داستان را با علاقه دنبال می کنم. تنها کاری که هواداران باشگاه در این زمان حساس باید انجام دهند این است که مطمئن شوند وقتی مدیریت یوونتوس به افراد جدید واگذار می شود، در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

الساندرو دل پیرو گفت: “دوست من نیمار، اگر برای بازگشت به زمین به مچ پایم نیاز داری، خوشحال می شوم آن را به تو بدهم. من واقعا برای مصدومیت اخیرت در تیم ملی برزیل متاسفم. اما اگر با مچ پایم خوب خواهی شد بله، می توانم آن را به تو قرض بدهم زیرا دوست دارم تو را در زمین برزیل ببینم.