حمله شدید پرسپولیس به مبتکر و غیر شروع کننده همه چیز مشکوک بود!

شاید قبل از شروع بازی استقلال و هواداران هیچکس انتظار امتیازات تیم الهام گرفته از استقلال را نداشت که این روزها آماده است. آبی ها در آخرین بازی های خود کار بزرگی انجام داده اند و به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل دیده می شوند. اما زدن 6 گل به هواداران در یک نیمه باعث ایجاد شایعاتی در فضای مجازی شد. ساکت الهامی در اقدامی عجیب دروازه بان اول و دوم خود، محمدرضا خالد آبادی که یکی از پدیده های این فصل لیگ بوده و همچنین میلاد فراهانی باتجربه را بازی نداد و مهرداد طهماسبی دروازه بان سوم خود را به زمین فرستاد. اوایل بازی مقابل استقلال به میدان رفت.

ادعایی که مطلقا قابل اثبات نیست و البته روی کاغذ این روزها هیچکس شانس برد و یا حتی تساوی قرضی مقابل استقلال را نداشت. اما عملکرد ضعیف برخی از هواداران خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت و آنها علیه این افراد موضع گرفتند. لازم به ذکر است پرسپولیس توسط همین هوادار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و همین نتیجه یکی از دلایل از دست دادن هدایت قرمزها بود.

در واقع بعد از برد استقلال مقابل پرسپولیسی ها به درون و بیرون حمله کردند و بازار منتقدان در آستانه دربی فوق العاده حساس هفته آینده داغ بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال برخی دیگر از هواداران پرسپولیس نیز با دیدن برد استقلال مقابل هوادار از یحیی گل محمدی انتقاد کردند و گفتند اگر تیمشان در آزادی هوادار قعر جدول را می زد، الان آن تیم در صدر قرار می گرفت و از قبل درگیر نتایج استقلال و سپاهان بودند. چون از دست دادن امتیاز نبود.

طهماسبی باتجربه در بازی با استقلال اشتباهات زیادی داشت و عملکرد ضعیف او کاملا مشهود بود. به جز طهماسبی، مهدی عبدی مدافع هوادر نیز مقصر چند گل خورده تیمش بود و شب بسیار بدی را پشت سر گذاشت. همچنین گل سوم استقلال با خطای بابک مرادی هافبک سابق آبی ها به ثمر رسید. مرادی چند هفته پیش در جمع هواداران استقلال حضور داشت و بازی تیم محبوبش مقابل ذوب آهن را تماشا کرد که با انتقادات زیادی روبرو شد. همه این اتفاقات باعث شده تا هواداران پرسپولیس به شدت از کادر فنی و هواداران فضای مجازی انتقاد کنند و مدعی شوند این بازی پر از صحنه های مشکوک است.