حیرت انگیز – پل مرسون اصرار دارد که یکی از بازیکنان لیورپول دست کم گرفته شده است

پل مرسون یکی از بازیکنان لیورپول را معرفی کرد که به اعتقاد او بسیار “دست کم گرفته شده” است و “اعتباری را که شایسته اوست” دریافت نمی کند.

مرد مورد بحث یک قهرمان ناشناخته در نیمه دفاعی زمین نیست، بلکه مو صلاح است که اخیراً تنها پنجمین نفری است که 200 گل بزرگسالان برای قرمزها به ثمر رسانده است.

صحبت در Sky Sports فوتبال شنبه (16 دسامبر، 12:30)، کارشناس اصرار داشت که این بازیکن 31 ساله در واقع تا حدودی توسط دنیای فوتبال به طور کلی مورد قدردانی قرار نمی گیرد، با توجه به بازگشتی که او در شش سال و نیم خود منتشر کرده است. در آنفیلد

مرسون مدعی شد: صلاح، برای من، او احتمالاً دست کم گرفته شده ترین است. او اعتباری را که لیاقتش را دارد دریافت نمی کند. اعداد و ارقامی که او می‌آورد حیرت‌انگیز است.»

بیشتر بخوانید: لیورپول در خطر از دست دادن رقبای عنوان قهرمانی برای “نخبه” 22 ساله که به عنوان “هدف شماره یک کلوپ” شناخته می شود

بیشتر بخوانید: “من بیشتر نگران می شوم اگر …” – کارشناس Sky برای دفاع از بازیکن لیورپول که “مشکلات ایجاد می کند” عجله می کند.

باورنکردنی به نظر می رسد که فکر کنیم بازیکنی در صلاح که مدت هاست نام خود را در کتاب های تاریخ لیورپول نوشته است و ثبات گلزنی اش در فوتبال جهان تقریباً بی رقیب است، همچنان می تواند “دست کم گرفته شده” تلقی شود، اما می توانیم ببینیم که مرسون به کجا می رسد. از جانب.

تقریباً مثل این است که ما انتظار داریم که مصری آنقدر تفاوت‌آفرین سرخ‌ها باشد که وقتی او بدون گل نگه داشته می‌شود، برخی به طور خودکار نشان می‌دهند که او بازی بدی داشته است.

این بازیکن 31 ساله کاملاً سزاوار این است که از آلن شیرر، تیری هانری، هری کین، سرجیو آگوئرو و همکاران – بازیکنانی که مدت ها پس از بازنشستگی به عنوان نمادهای لیگ برتر یاد می شوند، تجلیل شود.

برای هرکسی که درخشش صلاح را بدیهی می‌داند، این را در نظر بگیرید – تعداد گل‌های 11 او در لیگ برتر در این فصل از بهترین گلزن لیورپول در فصل 2014/15 (استیون جرارد با 9 گل) بهتر است، همان کمپینی که دنیل استوریج شاهد آن بودیم. فابیو بورینی، ریکی لمبرت و ماریو بالوتلی 8 تیم را بین آنها مدیریت می کنند.

شاید مرسون درست می گوید. شاید پادشاه مصر هنوز مورد قدردانی قرار نگیرد. آمار گلزنی او واقعاً خاص است و همه ما از روزی می ترسیم که LFC در نهایت مجبور به جایگزینی او شود.

📖 جان اسمیت: شوالیه سرخ لیورپول و موفق ترین رئیس

https://www.empireofthekop.com/2023/12/16/merson-praise-underrated-salah-mind-boggling/ منبع: