حدادیان پشت رحمتی: ما هم به کار اعتقاد داریم


سرویس خبر شماره: 1987388
25 دسامبر 1402 در 6:54 ب.ظ.
2.7 هزار |

4نقطه نظر

مالک باشگاه نساجی به شدت از سرمربی این تیم حمایت می کند.

حدادیان پشت رحمتی: ما هم به کار اعتقاد داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا حدادیان درباره شرایط تیم نساجی در لیگ برتر گفت: اینها فقط حرف من نیست بلکه سید مهدی رحمتی سرمربی این تیم هم راضی نیست. با نتایج بدست آمده توسط تیم این واقعیتی است که خوشبختانه سرمربی و اعضای کادر فنی و بازیکنان نساجی به آن واقف هستند اما واقعیت دیگری هم وجود دارد که در این شرایط باید به تیم کمک کرد.

او ادامه داد: ما به عنوان حامی و پشتیبان تیم در این مدت تمام تلاش خود را برای موفقیت نساجی انجام داده ایم. قبل از شروع فصل جدید شرایط گذشته را کالبد شکافی کردیم که چرا باید در 5 سال 8 مربی را در نساجی عوض کنیم. سعی کردیم ایده های بلندمدت بزرگی داشته باشیم و نگاهمان را تغییر دهیم به همین دلیل با نظر سرمربی تیم را جوان کردیم و البته قول سرمربی تیم را هم گرفتیم که به شکلی مناسب و تک تیم را در اختیار بگیریم. شرط رقمی است تا پس از برهنه شدن و تغییر شکل تیم، در سال های بعد بتوانیم تیم موفقی را به مسابقات اعزام کنیم.

مالک باشگاه نساجی تاکید کرد: با این اوصاف فصل جدید را شروع کردیم و تیم جوان شد، چند بازیکن آینده دار از تیم های پایه را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم، اما باید پذیرفت که مسابقات سنگین آسیایی و سطح بالای این رقابت ها روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت. . در هر صورت همین برنامه در دستور کار ماست. من 5 سال است که مالک این باشگاه هستم و تمام هزینه ها را برای توسعه ورزش استان و ایجاد نشاط و شادی در دل مردم صرف کرده ام و جز این نخواهد بود. من معتقدم که با ایجاد زیرساخت های مناسب می توانیم اطمینان حاصل کنیم که این باشگاه به رشد و موفقیت در سال های آینده ادامه می دهد.

1869489

حدادیان تاکید کرد: حرفه ای شدن مستلزم ثبات و ایجاد آهسته ساختار است. طی چند فصل گذشته 7-8 مربی به نساجی رفتند و آمدند، اما واقعاً نمی خواهم همان رویه قبلی را تکرار کنم. همانطور که گفتم من و سیدمهدی رحمتی از نتایج ناراضی هستیم اما به کار هم اعتقاد داریم و مطمئن هستیم که تیممان درست می شود. نتایج می تواند زیاد یا کم باشد، اما برای ایجاد ساختار باید صبور باشید. از هواداران تیم نساجی می خواهم از همه کادر باشگاه و تیم اعم از سرمربی و همه بازیکنان حمایت کنند. این آرزوی من است چون مطمئنم شرایط تیم نساجی تغییر خواهد کرد.

وی یادآور شد: همه عزیزانی که در نساجی حضور دارند تمام تلاش خود را می کنند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد، از هواداران عزیز خواهش می کنم باهوش باشند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند، اگر کسی می خواهد تیم را در حاشیه قرار دهد و به بازیکنان توهین کند. و کادر فنی نساجی های عزیز این کار را به او ندهید. بار دیگر تاکید می کنم که جایگاه نساجی امسال قطعا بهتر از سال گذشته خواهد بود اما این موضوع نیاز به صبر و حمایت دارد که مطمئنم توسط هواداران پرشور نساجی اجرا خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی