خرید شیک استقلالی ها این بار از اروپا/ گزینه آبی با آماری عجیب می آید!

او بسیار پرحرف است و به ندرت مصاحبه می کند و در پایان فصل راهی فوتبال اروپا شد. بارها در مورد این حرکت گفته شد که رضایی به دنبال حضور در تیم ملی است و بیشتر به دلیل اینکه کارلوس کی روش در آن زمان علاقه زیادی به لژیونرها داشت، رضایی به تیم ملی هم رفت. با این اوصاف، او لیگ بلژیک را ترک کرد و در تیم هایی مانند شارلوا، بروژ و باشگاه عجیب و غریب آدورلی بازی کرد. مجموع گل های کاوه در این تیم ها از 20 گل فراتر نرفته و به همین دلیل در مدت حضورش در اروپا به سختی می توان نمره قابل قبولی داد. رضایی البته هر از چند گاهی به تیم ملی دعوت می شد اما او هم شانس چندانی برای بازی در آنجا نداشت.
امروز و با گذشت 5 سال از جدایی کاوه رضایی از استقلال، می توان گفت سفر اروپایی او چندان پربار نبوده است. به خصوص که رضایی یک فصل تمام در تیم آخر گل نزده و کمتر بازی کرده است. در نتیجه، اگر او تصمیم بگیرد در آستانه تولد 31 سالگی خود به لیگ برتر ایران بازگردد، جای تعجب ندارد. کاوه به غیر از استقلال در سایپا و ذوب آهن هم دوران نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

این روزها صحبت های زیادی درباره احتمال بازگشت کاوه رضایی به استقلال شنیده می شود. همان بازیکنی که در ابتدای لیگ شانزدهم به جمع آبی ها پیوست و علیرضا منصوریان در تمجید از جمله معروفی استفاده کرد: امروز یک خرید ظریف و جنتلمنانه انجام دادیم. الحق که کاوه آن فصل برای استقلال خوب بازی کرد. البته او فقط 7 گل برای آبی ها به ثمر رساند. یعنی 11 گل کمتر از مهدی طارمی که کفش طلا را ربود. رضایی اما عملکرد بدی نداشت و به خصوص گل او به پرسپولیس در آن پیروزی معروف 3-2 باعث افزایش محبوبیت او شد.
اما حضور کاوه در استقلال یک فصل بیشتر طول نکشید.