خلاصه بازی پرسپولیس و فولاد+فیلم مجله اخبار فوتبال

میشل پلاتینی یکی از بهترین فوتبالیستهای فرانسوی، بیشتر دوران ۱۵ سالهی فعالیت خود را در پست هافبک هجومی برای تیمهای نانسی، سناتین و یوونتوس بازی کرد. مهدی رجب زاده که بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر به شمار میرود، امسال با 6گل زده در 22بازی میانگین 3.18امتیاز در هر بازی را رقم زده که برای یک بازیکن 38ساله آمار خوبی محسوب میشود. جابر بازیکن 31ساله استقلال تهران است و در 14بازی امسال خود 4گل برای این تیم به ثمر رسانده. مسابقات تیم ملی ایران در سلسله رقابتهای والیبال جام ملتها یکی از مهمترین برنامههای این روزهای روبیکا اسپورت است. مهمترین آنها ساق بند Shin guard است. یادآور شد: نه تنها تأثیری ندارد، بلکه الآن اعداد و ارقام «رو» است اما آن زمان همین قراردادها زیرزمینی میشود. به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، در دنیای مدرنیته، فوتبال هم عقب نمانده و بسیار تغییر و رشد کرده است، تغییراتی که شامل حال شماره پیراهن بازیکنان هم شده تا آنجا که برخی از بازیکنان شمارههایی را به تن میکنند که ارتباط چندانی با عرف ندارد به این معنا که پیش از این شماره پیراهن بازیکن مشخصکننده موقعیت تاکتیکی او در تیم بود مثلاً شماره ۱ همیشه دروازهبان و شماره ۱۱ دفاع چپ تلقی میشد اما حال هواداران فوتبال شاهد اعدادی در پشت پیراهن بازیکنان هستند که با موقعیت تاکتیکی آنها در تضاد است.

دفاع راست فوق العاده مؤثر این تیم که از فجر سپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و حالا یکی از ستونهای این تیم متمول و مدعی فوتبال ایران است. در سالهای گذشته هواداران پرسپولیس میدانستند که در صورت جدایی بازیکنان، سرمربی میتواند جانشینانی را «بسازد یا معرفی کند» این بار هم همین الگو پیش روی یحیی گلمحمدی خواهد بود. فرناندا لیما و رودریگو هیلبرت مجریهای اصلی مراسم قرعه کشی هستند، انتخاب این دو بازیگر و مدل باعث شد برخی در شبکههای اجتماعی، فیفا را به نژادپرستی متهم کنند، چرا که آنها معقتدند دو مجری سفیدپوست این مراسم نماینده اکثریت مردم برزیل نیستند. شماره پیراهن ۶۶ هم از جمله شمارههای عجیبی است که «الکساندر آرنولد» بهعنوان بازیکن تیم پایه لیورپول آن را انتخاب کرده بود. سیدمحمدرضا حسینی بازیکنی که در سال 1390 از یک تیم محلی نورآباد و توسط محمود یاوری به فجر سپاسی پیوست، حالا یکی از بهترینهای ذوب آهن اصفهان است و چهل و ششمین بازیکن برتر لیگ به حساب میآید.

روکش بیرونی توپ فوتبال بر روی کیفیت آن بسیار اهمیت دارد چرا که این موضوع میتواند در کیفیت بازی تاثیر گذار باشد. به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، میرشاد ماجدی در حاشیه بازی دوستانه نه به اعتیاد، درباره موضوع سقف قرارداد بازیکنان و مربیان لیگ برتری اظهار کرد: در این هفته این بحثها را رصد کردیم و دیدیم که اعداد و ارقام با قدیم فاصله زیادی دارند. با توجه به اینکه هیچکس نمیتواند تمامی بازیهای لیگ برتر را تماشا کند، کار کارشناسان این برنامه ارزشمندتر جلوه میکند و با وجود اینکه قطعاً امتیازات داده شده هم نمیتواند خالی از اشتباه باشد، اما در مجموع میتوان از آن به عنوان یک منبع معتبر برای ارزیابی بازیکنان استفاده کرد. آشنایی با داستان زندگی و بیوگرافی صالح حردانی برای کسانی که به فوتبال و در کل بازی این فوتبالیست علاقه مند بوده می تواند جذاب باشد و اطلاعات آن ها را در این زمینه افزایش دهد. حسن کامرانیفر دبیر فدراسیون فوتبال نیز روز جمعه 14 مرداد در گفتوگو با سایت فدراسیون فوتبال بابت اقدام مشترک برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال، انتقاداتی را متوجه آنها کرد. رحمتی در اوایل دهه 80 با لباس تیم فجر سپاسی خود را به عنوان یک دروازهبان جوان و آینده دار به فوتبال ایران معرفی کرد و در سال 1380 با این تیم قهرمان جام حذفی ایران هم شد.

در فوتبال هر بازیکن نه تنها باید مراقب باشد تا دچار کمترین آسیب های ورزشی شود بلکه وی تا حدود زیادی مسئول پیشگیری از وقوع آسیب های دیگر بازیکنان نیز هست. کانکاشن بندرت بر اثر ضربه سر به توپ ایجاد میشود و عامل آن بیشتر ضربه سر یک بازیکن به بازیکن دیگر یا به زمین یا به دروازه است. شایعترین علت ضربه به سر برخورد سر دو بازیکن است که هر دو میخواهند به یک توپ با سر ضربه بزنند. بحث کارشناسی این موضوع را سازمان لیگ انجام داده و به این نتیجه رسیدند که سقف تعیین شود. سازمان لیگ موضوع را بررسی کرد و به این نتیجه رسید که سقفی برای ثبت قراردادها باشد و اگر کسی بیشتر از آن سقف قرارداد بست، قراردادش ثبت نشود.

بعد از آن آسیب های سر و صورت و پس از آن آسیب های کمر در درجات بعدی قرار دارند. نوع آسیب تا حدودی به سن هم مربوط است. ممکن است آرنج، بازو و یا حتی پای پازیکن دیگر هم به سر ضربه بزند. محمد انصاری مدافع با اخلاق پرسپولیس تهران، یکی دیگر از بازیکنانی است که سابقه پوشیدن پیراهن فجر سپاسی را دارد و حالا در 23بازی که برای قهرمان مسابقات به میدان رفته، با کسب میانگین 2.93امتیاز در هر بازی بیست و هشتمین بازیکن برتر لیگ است. این بخش شامل جملات، متن و دلنوشته های زیبا با شعار های خاص برای تیم فوتبال استقلال است. تیم ملی در این بازی نمایش نسبتاً خوبی ارائه کرد و یوگسلاوی تنها از روی ضربهٔ آزاد سینیشا میهایلوویچ که درون دروازهٔ نیما نکیسا، دروازهبان دوم ایران، جای داد، توانست برتری را از آن خود کند. آیا تاکنون این رویا را داشتهاید که با حضور رونالدو در پرسپولیس، به جنگ بزرگترین غولهای فوتبال بروید یا با حضور لیونل مسی در استقلال، بزرگترین لیگهای eFootbal 2022 را فتح کنید؟

از این پس نام بازی پی اس ۲۲ به eFootball PES 2022 تغییر خواهد کرد. پس در حال حاضر نیز برنامه توسعه دارید؟ ایران در المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی حاضر نبود و در بازیهای مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۰ نیز شرکت نکرد و در بازیهای آسیایی ۱۹۷۰ بانکوک در آذر ۱۳۴۹ نیز در همان مرحلهٔ مقدماتی حذف شد. تیم ملی بر پایهٔ همان ترکیب قهرمان بازیهای آسیایی برای جام ملتها بسته شد اما در جریان بازیها مشخص شد که تیم ایران بسیار ضعیف و ناآماده بود و با یک برد و تساوی به ترتیب برابر کرهشمالی و امارات متحده عربی، تکلیف ایران برای صعود به بازی آخر، برابر ژاپن میزبان کشیده شد. تیم ملی فوتبال ایران در ۷ بهمن ۱۴۰۰ بعد از پیروزی ۱-۰ بر تیم ملی فوتبال عراق که گل ایران را مهدی طارمی زد، به عنوان نخستین تیم آسیایی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.

پرویز کوزهکنانی که هر دو گل ایران را در این دو بازی به ثمر رسانده بود در مورد شرایط تیم ملی گفت: «سالهاست که فاقد تیم ملی هستیم و علت آن بر همگان روشن است. در حال حاضر و پس از گذشت 26هفته از مسابقات، تیمهای صدرنشین جدول رده بندی 11نماینده در بین 20بازیکن برتر رتبه بندی برنامه 90 را به خود اختصاص داده اند. سید جلال حسینی کاپیتان ملی پوش پرسپولیس با کسب میانگین 2.54 در 23بازی صدرنشین این جدول محسوب میشود و امید ابراهیمی از استقلال با 2.60 و محسن مسلمان از پرسپولیس با 2.67 دوم و سوم هستند. او با 13گل زده در 21بازی و با میانگین 2.81امتیاز در هر مسابقه، بهترین بازیکن تیم خود و دهمین بازیکن لیگ برتر محسوب میشود. مقدمات این دیدار که ایران با نتیجه ۲ بر یک در آن پیروز شد با بازتاب شدید در رسانهها و احساسات سیاسی بسیار هواداران هر دو تیم همراه بود در حالی که سران کشورهای آمریکا و ایران تلاش کردند از این لحظه استفاده کنند و در میانه روابط متشنج بین دو کشور ژستهای آشتی جویانه ارائه دهند. اما دیگر موردی که در خصوص آگاهی محیطی میتوان اشاره کرد ، تاثیر بیشتر این تکنیک نسبت به سایر تکنیکهاست ، چرا که اگر تنها یک بازیکن از بازیکنان ، توانایی آگاهی محیطی بالایی داشته باشد در سرعت و کسب موقعیت تیمی بسیار تفاوت ایجاد میکند .

او فوتبال خود را به طور جدی از تیمهای پایه برق شیراز آغاز کرده است. وحید شیخ ویسی دروازهبان 31ساله تیم استقلال خوزستان، در سالهای 90 تا 93 در عضویت فجر شهید سپاسی شیراز بود. فرشید اسماعیلی بازیکن اهل بندر لنگه که در اوایل دهه 90 یکی از ستارگان فجر محسوب میشد، حالا یکی از ستارگان تیم استقلال تهران است و با سه گل زده در 17بازی و کسب میانگین امتیاز 2.85 به همراه پیام صادقیان بازیکن ماشین سازی تبریز به طور مشترک در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد. فوتبال یک ورزش و برای بسیاری از افراد یک بازی محسوب می شود مسابقات فوتبال مسابقاتی هستند که بسیار حساس اند و بازی فوتبال نه تنها به یک توپ خوب نیاز دارد بلکه نیازمند اجرای حرکات خلاقانه ای است که با ضربه هایی که به توپ وارد می شود نتیجه بازی و نوع عملکرد بازیکنان مشخص می شود. یازده بازیکنی که معمولا توسط مربی تیم برای شروع بازی انتخاب می شوند. بازیکن ایتالیایی به دلایل مذهبی چنین عددی را انتخاب کرد. ضمن اینکه گاه محدودیت یا ممنوعیت استفاده برخی شمارهها در لیگها و کشورهای مختلف بازیکن را مجبور به انتخاب شماره دیگر کرده است. تعیین سایز مناسب: مورد بعدی در هنگام خرید و انتخاب توپ فوتبال مربوط به سایز آن است.

کدام یک از فوتبالیست های استقلال بهترین عملکرد را در این تیم داشته اند؟ در مقاله قبل نکات جالب و دانستنی های فوتبال جهان را برای علاقمندان به این رشته ی پرطرفدار ورزشی ارائه کردیم. برای اینکه در حین فوتبال کمتر دچار آسیب های ورزشی شویم باید بدنی آماده داشته باشیم. امروز محمد عمری، مهدی عبدی و محمدمهدی احمدی به باشگاه پرسپولیس رفتند تا مسائل مربوط به خروج از کشور خود را با مدیران این باشگاه در میان گذاشته و حل کنند تا آماده سفر به ترکیه شوند. نکته عجیب این فهرست دعوت از بازیکن جنجالی است که به خاطر انتشار صوت و تصاویری از او در مورد اتوبوس تیم ملی خبرساز شد و انتظار می رفت فدراسیون فوتبال به خاطر رعایت مسائل اخلاقی و حفظ شان تیم ملی این بازیکن را از جمع ملی پوشان کنار بگذارد اما محمدحسین کنعانی زادگان همچنان در فهرست تیم ملی قرار دارد!

بدین ترتیب 19بازیکن سابق فجر سپاسی که خود در انتهای جدول رده بندی لیگ دسته اول دست و پا میزند، در لیگ برتر ایران حضور دارند و این تیم ارزشی فوتبال ایران همچنان یکی از سازندهترین تیمهای فوتبال کشور به حساب میآید. گرت بیل پس از کسب سهمیه جام جهانی 2022 با تیم ملی ولز، حالا امیدوار است که بتواند در جام جهانی 2026 نیز حضور پیدا کند و دومین جام جهانی متوالی را که در تاریخ تیم ملی کشورش بیسابقه بوده است تجربه کند. کریم انصاریفرد هم تا صبح سه شنبه به دنبال پیدا کردن راهی برای رسیدن به تهران بود. این وضعیت بازی، قطعا هم برای طرفداران این مجموعه و هم برای طرفداران بازیهای فوتبال اتفاق ناراحتکنندهای است؛ چرا که اگر کونامی نتواند دوباره بازی مناسبی در این سبک داشته باشد، رقابت در این ژانر شدیدا کم خواهد شد و این بیرقیب بودن، میتواند حتی به بدتر شدن وضعیت مجموعه فیفا هم منجر شود. اما حتی او اعتراف می کند که دیگر سگ برتر نیست. آسیب های غضروف مفصل زانو و پارگی منیسک هم از دیگر آسیب های مفصل زانو در ورزش فوتبال است. بطور مثال در سنین ۱۰-۶ سالگی ۶۴ درصد آسیب ها در اندام فوقانی است و موقعی ایجاد میشود که فرد برای ممانعت از زمین خوردن دست خود را به جلو کشیده و حائل بدن قرار میدهد و در سنین ۱۷-۱۰ سالگی بیشتر آسیب ها در اندام تحتانی و به علت ضربه پای حریف است.

به دنبال آن باشگاههای پرسپولیس و دیهیم نیز تیم زنان خود را تشکیل دادند و با بالا رفتن تعداد تیمها و استقبال دختران از این رشته ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران نیز تشکیل نخستین تیم ملی زنان ایران را در دستور کارش قرار داد و چند تن از زنان مستعد را برای آموزش در زمینه مربیگری به کلاسهای آموزشی سایت akhbarfootball فیفا فرستاد. به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در آستانه صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارد روزهای ۷ و ۱۲ بهمن ماه سالجاری برای قطعی کردن صعود خود به مصاف تیم های عراق و امارات خواهد رفت. او سرانجام در سال 1373 راهی تیم استقلال تهران شد و به مدت 5 سال در این تیم مشغول به بازی شد.اختر سابقه حضور در 9 دربی و دو بار گلزنی در سالهای 73 و 74 با پیراهن استقلال به تیم پرسپولیس را دارد. لذا بازیکنان با تجربه تر ، با بازی خوانی و جایگیری های مناسب ، با صرف کمترین توان ممکنه بیشترین بازده و عملکرد را از خویش به نمایش میگذارند و آمادگی بدنی ( خصوصا ظرفیت هوازی و بی هوازی ) و مهارت کار با توپ آنان محکی جدی نخواهد خورد .

تمرین با توپِ مسابقه، تغییراتی را که ممکن است هنگام بازی رخ دهد، به حداقل میرساند و تاثیرات زیادی را برای شما به همراه دارد. شما بدون یک چوب و توپ گلف نمیتوانید گلف بازی کنید. با آنها مذاکره کردم و گفتم که ما به این میزان دستگاه نیاز داریم اما توان مالی ما کمتر از آن است و آنها پرسیدند که در چه مدت زمانی میتوانید با ما تسویه کنید که گفتم در عرض یکسال میتوانم مبلغ را پرداخت کنم. او درباره برگزاری بازی دوستانه ایران برابر اروگوئه هم گفت: برای اینکه بتوانیم بازی دوستانه را هماهنگ کنیم نیاز به انعقاد قرارداد داریم. شیرازنوین- میثم محجوبی: پایگاه اینترنتی برنامه تلویزیونی پربیننده نود طی یکی دو سال گذشته دست به کار بزرگ و ارزشمندی زده و تک تک بازیکنان حاضر در لیگ برتر را زیر ذرهبین برده تا کیفیت واقعی بازیکنان حاضر در این لیگ را برای علاقهمندان به فوتبال مشخص کند.