خوشه طلایی در انتظار خدا و دوستانش است


سرویس خبر شماره: 2011200
10 آوریل 1403 در 8:51 ب.ظ.
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مشهدی ها دامن عزیزی شدند;

پس از نتایج ضعیف خوشه طلایی در لیگ دسته اول و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین، حالا صحبت از تغییرات زودهنگام در کادر فنی این تیم به گوش می رسد.

خوشه طلایی در انتظار خدا و دوستانش است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از خداحافظی خسرو حیدری پس از کسب نتایج ضعیف از خوشتلایی، مسئولان این تیم ایمان رزاقی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند اما حالا می شنویم که عمر او روی نیمکت این تیم طولانی نخواهد بود. . .

در همین راستا پس از نتیجه نگرفتن این تیم مقابل خیبر خرم آباد و ادامه حضورش در منطقه حساس سقوط، مشهدی ها که حالا خوشطالایی را نماینده شهر خود می دانند، گفتگو را با خداداد عزیزی برای نیمکت نشینی باز کردند. از این تیم

این در حالی است که 5 بازی تا پایان لیگ آزادگان باقی مانده و خوشتالایی همچنان به امید کسب بخشی از 30 امتیاز ممکن شانس بقا دارد.

خداداد عزیزی به مسئولان این باشگاه و مذاکره کنندگان که مسئولیت شورای فوتبال خراسان رضوی را برعهده دارند اعلام کرد که در صورت مساعد بودن شرایط مالی این تیم ظرفیت حفظ آن در لیگ دسته اول را دارد و البته او قول داد در صورت برآورده شدن آرزوهایش حتی در لیگ دسته دوم این تیم را همراهی کند.

حالا مسئولان خوشه طلایی تلاش می کنند منابع مالی را برای رضایت خداداد عزیزی همسو کنند تا او آخرین امید بقا در لیگ دسته اول را با او زندگی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی