داروین نونز به لیست مصدومان لیورپول پیوست – لیورپول اف سی

این سومین مصدومیتی است که این بازیکن در اولین فصل خود در آنفیلد متحمل شده است، با برخی نگرانی ها قبل از امضای قرارداد او در مورد سابقه مصدومیت قبلی اش، با سابقه آسیب دیدگی زانو در دوران جوانی اش.

نونز به استفان بایچتیچ و تیاگو در لیست مصدومان ملحق شد، در حالی که لوئیز دیاز باید در طول تعطیلات بین المللی به تمرینات کامل بازگردد.

او در همان ساعت مقابل رئال در برنابئو کنار رفت، اما یورگن کلوپ بعد از بازی گفت که این یک حرکت تاکتیکی است و مربوط به مصدومیت نیست.

لیورپول با و بدون مهاجم در این فصل ظاهر متفاوتی داشته است.

لیورپول 17 روز بازی ندارد، تا سفر به من سیتی در 1 آوریل – هفته ای که همچنین شاهد سفر به چلسی و بازی خانگی مقابل آرسنال است. بنابراین، امیدواریم که مصدومیت نونز جدی نباشد و او را از این شرایط دور نکند.

مصدومیت و وسعت هنوز گزارش نشده است و لیورپول فقط تایید کرده است که مهاجم از تیم اروگوئه کنار رفته است و در عوض در مرکز آموزشی AXA تحت درمان قرار خواهد گرفت.

این بازیکن 23 ساله از زمان پیروزی خارج از خانه مقابل نیوکاسل یک ماه پیش دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده بود که در نتیجه تساوی 0-0 در کریستال پالاس را از دست داد، اما از آن زمان تا کنون مقابل ولوز، منچستریونایتد و بورنموث بازی کرده است. و رئال مادرید

داروین نونز به لیست مصدومان لیورپول پیوست و از بازی ملی با اروگوئه کناره گیری کرد.

لیورپول در این فصل بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر، بازیکنانی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/darwin-nunez-joins-liverpools-injury-list/ منبع: