دویست روز مانده به جام جهانی بدون رئیس فدراسیون

نکته جالب جلسه امروز هیئت مدیره رسمی نشدن آن به دلیل عدم حضور یکی از اعضا (مهرداد سراجی) بود و به همین دلیل قرار است تصمیمات احتمالی مد نظر اعضای شورا در جلسه بعدی فدراسیون فوتبال به رای گذاشته شود. در تاریخ 7 ژوئن برگزار خواهد شد.

در حالی که کمتر از دویست روز مانده به جام جهانی قطر، دعوا حرف اول و خبر بزرگ برای فدراسیون فوتبال ایران است و باید دید این اتفاقات چه تاثیری بر سرنوشت فدراسیون ملی خواهد داشت. فوتبال

خبرنگاران در حال حاضر منتظر خروج اعضای هیئت مدیره از جلسه دوستانه (و نه رسمی) و اظهار نظر درباره مسائل روز فوتبال ایران هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

غیررسمی بودن جلسه امروز و حضور یکی از اعضای دستگیر شده از طریق اسکایپ، کلیت اتفاقاتی که در مهم ترین نهاد تصمیم گیری فوتبال ایران می گذرد را آشکار می کند. که به خطر هم نزدیک است.

خبرنگاران مرکز تیم های ملی منتظر خروج اعضای هیئت مدیره هستند تا با آنها صحبت کنند.


سرویس خبر شماره: 1823266 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 13:28 |
135 |

0نظرات

سرنوشت فوتبال داخلی مورد بحث است

فدراسیون فوتبال ایران دو سال پیش با روی کار آمدن او در اسفندماه، رئیس جدید خود را به رسمیت شناخت، اما یک سال بعد به دلیل شورش ناگهانی اعضای هیئت مدیره، او با وضعیت جدیدی به رهبری یکی دو نفر از آنها مواجه شد. رئیس فدراسیون از سمت خود برکنار شد و دو عضو هیئت مدیره (مهرعلی و بهاروند) از کابینه خارج شدند. این در حالی است که حیدر بهاروند همچنان سکان هدایت سازمان لیگ را برعهده دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این جلسه که امروز برگزار شد، میرشاد ماجدی، حسن کامرانی فر و اعضای هیئت مدیره حضور داشتند. علاوه بر میرشاد مجیدی رئیس فدراسیون، بهرام رضاییان، احسان اصولی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان و احمدرضا براتی اعضای هیئت مدیره بودند که در جلسه امروز حضور داشتند.

نمایی از چهار شرکت کننده قبلی که هیچ کدام نتیجه دلخواه را نگرفتند