ربیعی و ماموریت سخت نیم فصل دوم در رفسنجان

محمد ربیعی که چهارمین سال حضورش در مس رفسنجان را می گذراند، در همان سال اول این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر رساند. دومین سال فعالیت او در مس با اولین سال حضور در لیگ برتر همراه بود و ربیعی توانست تیمش را در رده هشتم جدول قرار دهد.

1789129

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرار گرفتن در جمع 5 تیم برتر جدول و قرار گرفتن بالاتر از تیم های رقیب بزرگی مانند باشگاه فوتبال خوزستان و تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان را به یکی از قدرتمندترین تیم های وزیر برتر تبدیل کرده است. لیگ و البته سورپرایز.

آنها سال گذشته در پایان فصل با نمایش های خوب ششم شدند و امسال بعد از قسمت اول فصل پنجم شدند. روندی صعودی که می تواند در نیم فصل دوم بهتر شود.

محمد ربیعی به روند رو به رشد خود در مس رفسنجان ادامه داد و حالا تیمش در رده پنجم جدول قرار دارد.

ربیعی و ماموریت سخت نیم فصل دوم در رفسنجان


سرویس خبر شماره: 1863452
17 ژانویه 1401 @ 6:44 ب.ظ
5.6 هزار |

5نقطه نظر

سرمربی مس به دنبال ادامه روند مثبت است

مسی ها البته در این فصل مجبور به تغییر مدیرعامل شده اند و مشکلات مالی را احساس می کنند. به خصوص اینکه ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان درخواستی داشت و خواستار پرداخت حقوق بازیکنانش شد. با این حال با وجود حواشی مختلف، اکنون رتبه خوبی در جدول دارند و به آینده امیدوار هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته باید بدانید که آنها در 15 بازی 4 گل دریافت کرده اند و بهترین آمار را برای آن در لیگ برتر دارند. چهار گل که هیچ کدام در جریان بازی به ثمر نرسید و از روی ضربات ایستگاهی یا پنالتی به ثمر رسید که نشان از عملکرد عالی شاگردان ربیعی دارد.