رجبی: داوران اهوازی باید به ما کمک کنند


سرویس خبر شماره: 1846227
اکتبر 10, 1401 @ 9:31 ب.ظ
3.1 هزار |

1نقطه نظر

سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که تیم مس کرمان زمان را از دست داد و وقت مفید بازی را گرفت.

رجبی: داوران اهوازی باید به ما کمک کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا رجبی، سرمربی فولاد درباره زمان از دست رفته مس کرمان گفت: 4 بازی در خانه انجام دادیم و متاسفانه به غیر از بازی تراکتورسازی در سه بازی در نیمه دوم و چند بازی. دقایقی در نیمه اول، زمان بازی مفید بود. ما خیلی پایین بودیم و این هم به نظر من اتلاف وقت است. اگر به نیمه دوم دقت می کردید متوجه می شدید که مجموع زمان مفید ما به 20 دقیقه هم نرسید و این برای ما دردسرساز شد.
وی ادامه داد: داور قضاوت خوبی داشت و منظورم این نیست که در صحنه ها قضاوت بدی داشت. داور باید برای بازی وقت بگذارد و اجازه هدر دادن وقت تیم های مقابل را ندهد. وقتی داور در دقیقه 20 بازی به دروازه بان تیم حریف کارت زرد داد. وقتی در دقیقه 60 این اشتباه را می کند باید کارت زرد دوم را می گرفت اما تا دقیقه 90 دروازه بان بدون برخورد روی زمین می خوابد و داور جرات نکرد کارت زرد دوم را بدهد.
سرمربی فولاد گفت: روند هجومی ما را مختل می کند. درخواست ما این است که داوران اهوازی در این امر به ما کمک کنند و اجازه هدر دادن وقت را به حریف ندهند و امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم جبران کنیم و بر تاکتیک های تیم حریف غلبه کنیم.
رجبی در واکنش به ادعای مس کرمان مبنی بر امتیاز گرفتن بر اساس مسائل فنی و نه وقت گیر، خاطرنشان کرد: مس دفاعی بازی می کرد و این برای آنها منطقی بود و ما به آن احترام می گذاریم. ما اصلاً از عملکرد آنها انتقاد نمی کنیم و عملکرد دفاعی آنها عالی بود. وقتی تیم شما در حال حمله است، باید زمان بازی ارزشمندی را به دست آورید. در این صورت وقت گذاشتند و اجازه ندادند سریع کار کنیم. باعث شد تا موقعیت های زیادی ایجاد نکنیم وگرنه به بازی تیم حریف احترام می گذارم، اولین سالی است که به لیگ برتر آمدند و طبیعی بود که لایه های دفاعی را مقابل تیم خوب فولاد افزایش دهند.
رجبی در پایان درباره وقت اضافه بازی اضافه کرد: این مشکلی است که در دیدارهای گذشته در اهواز داشتیم و باعث می شود تیم حریف انرژی تازه ای بگیرد و بحث های تاکتیکی مربی خود را انجام دهد که باعث می شود ما نمی تواند شرایط خوبی داشته باشد. آنها در بازی با مس رفسنجان 12 دقیقه وقت اضافه و در این بازی 8 دقیقه وقت اضافه گرفتند و در نیمه دوم حتی 20 دقیقه مفید هم نداشتیم. ما با این موضوع مخالفیم وگرنه داور قضاوت خود را اعلام کرد و از او تشکر می کنیم اما در این موضوع کمکی به ما نکرد و سرعت بازی ما را گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی