رستمی: می خواهم به اتفاقات فصل گذشته برسم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عارف رستمی که توانست با پیراهن خیبر در لیگ آزادگان بدرخشد و گل معروفی برای خود به ثمر برساند فصل خوبی را در ذوب آهن پشت سر نگذاشت و پس از جدایی از گاندو از این تیم خارج شد. برای پوشیدن پیراهن مسی عازم کرمان شد.

وی درباره غیبت هفته اول توضیح داد: هفته قبل نتوانستم به میدان بروم چون به ایفمارک نرفتم و کارت بازی ام صادر نشد. اما هفته دوم در دسترس هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم و اولین برد را در کرمان کسب کنم.

بازیکن مس در پایان گفت: هفته اول در شرایط سختی در خوزستان گذشت. بچه ها توضیح دادند که شرایط جوی بسیار سخت است. وقتی گل سوم را زدیم، برق ورزشگاه قطع شد و شرایط خوب نبود. اما در کل تیم یکدستی داریم. کادر فنی هم انگیزه بالایی دارد. از نظر سنی آقای حسین خانی سن زیادی ندارد و در تمرینات و تشویق بازیکنان پرانرژی و بانشاط است. امیدوارم در بازی بعدی توپ را پس بگیریم و به روند خوب خود ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به سوالی درباره پست اصلی خود گفت: من فقط یک مهاجم نیستم، زمانی که در خیبر خرم آباد بودم و با مس کرمان بازی می کردم، آقای حسین خانی بازی من را دید و گفت می خواهند از من به عنوان وینگر چپ استفاده کنند. این پیشنهاد را پذیرفت و به مس آمد.

رستمی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: اینجا تمام تمرکزم را گذاشتم تا بتوانم به فصل قبل در کرمان برسم. سال گذشته اهداف بزرگی داشتم، اما در انتخاب ریخته گری اشتباه کردم. امیدوارم بتوانم به لیگ امسال برسم.

وی در مورد اینکه قرار بود درخشش خود را در لیگ آزادگان و آقای گلی در لیگ برتر تکرار کند، گفت: فصل گذشته که به ذوب آهن رفتم در اولین بازی ام تنها 8 دقیقه در زمین حضور داشتم که در آن بازی. اولین گلم در لیگ برتر را با یک گل سه امتیازی زدم و دو هفته بعد به عنوان یار تعویضی حضور داشتم و موفق به گلزنی شدم.

رستمی درباره عملکردش در ذوب آهن اضافه کرد: من در بین بازیکنان تیممان دومین گلزن برتر بودم. نفر اول سعید باقرپسند بود. او در اکثر بازی‌ها در یک موقعیت ثابت بازی می‌کرد، در حالی که زمان حضور من در زمین بسیار کمتر بود. من سه گل زدم، هر سه امتیاز. در مقابل نفت مسجد سلیمان هم یک پاس گل دادم که 1-0 شکست خوردیم و وقتی به زمین آمدم این اتفاق افتاد. در مدت کوتاهی که در میدان بودم، نقاط ذوب آهن زیادی جمع کردم.

رستمی در خصوص انتخاب مس گفت: پیشنهادهای متعددی به من شد اما بعد از صحبت هایی که با آقای حسین خانی داشتم تصمیم گرفتم در پستی که می خواستم بازی کنم. پست من وینگر چپ است و پیشنهاداتی برای مهاجم داشتم اما پست اصلی من چیز دیگری است و پارسال هم همین مشکل را داشتم.


سرویس خبر شماره: 1838836
اوت 26, 1401 @ 5:50 بعد از ظهر
171 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از انتخاب فصل قبل پشیمانم

بازیکن جدید مس کرمان می گوید در ذوب آهن زیاد استفاده نشده و از انتخاب فصل قبلش پشیمان است.