روزهای تلخ مدافع فرانسوی پس از کتک زدن گربه اش!

کورت زوما، مدافع وستهم پس از پخش ویدیویی از او که به گربه‌اش لگد می‌زند و سیلی می‌زند، گفت که با مشکل مواجه شده است.

روزهای تلخ مدافع فرانسوی پس از کتک زدن گربه اش!

انتشار فیلمی در فوریه 2022 از کورت زوما – و برادرش یوان – در حال آزار و اذیت یک گربه در آشپزخانه خود در نهایت منجر به محاکمه این زوج توسط انجمن سلطنتی برای جلوگیری از ظلم به حیوانات شد.

این مرد فرانسوی در ماه می سال گذشته با حضور در دادگاه مجریس تیمز در شرق لندن به دو فقره نقض قانون رفاه حیوانات اعتراف کرد.

زوما سپس از حمایت هواداران وستهم تشکر کرد و توضیح داد که چگونه امیدوار است به باشگاه کمک کند تا یک جام کسب کند. این بازیکن فرانسوی گفت: “شنیدن فریاد هواداران برای من بسیار مهم است. این به شما انگیزه مضاعفی می دهد، شما می خواهید در هر بازی پیروز شوید. من می خواهم آن را با کسب یک جام جبران کنم. این بهترین احساس خواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در مصاحبه ای با ایونینگ استاندارد، زوما در مورد رفتار خود و تأثیر این حادثه بر خانواده اش صحبت کرد. “این دوران سختی برای من و خانواده ام بوده است. ما از سختی های زیادی گذرانده ایم. من اشتباه کردم، می دانم که اشتباه کردم. باز هم برای کاری که انجام داده ام متاسفم، اما زندگی تماماً حرکت کردن است. همسر و فرزندانم، “زوما گفت. “خانواده ام، همه اطرافیانم، حتی در باشگاه، بازیکنان، هواداران، مردم در همه چیز به من کمک کردند. این من را تحت تاثیر قرار داد، آنها به من کمک کردند و من همچنان لبخند می زدم. چهره من چون این چیزی است که من هستم.”

وستهام متعهد شد که جریمه را به تعدادی از موسسات خیریه حیوانات بپردازد، در حالی که زوما از اقدامات خود عذرخواهی کرد و قول داد که آن را به هوادارانش جبران کند.

1760022


سرویس خبر شماره: 1941466
12 ژوئن 1402 در 00:42
346

0نقطه نظر

در نتیجه، زوما دو هفته دستمزد به ارزش 250000 پوند توسط وستهام و 180 ساعت خدمات اجتماعی جریمه شد.