سرنوشت قهرمانی سپاهان در دستان فولاد نکونام است!


سرویس خبر شماره: 1868460
15 فوریه 1401 ساعت 11:53 |
949 امتیاز خبر

1نقطه نظر

شاگردان مورایس برای تثبیت جایگاه خود نیاز فوری به برد در مهمترین بازی هفته دارند.

سرنوشت قهرمانی سپاهان در دستان فولاد نکونام است!

دیداری که برای شاگردان مورایس جنبه انتقامی دارد و می خواهند با شکست در دور اول حریف سرسخت و سخت کوش خود را در خانه شکست دهند. کار آسانی نخواهد بود و با وجود شکست فولاد در تبریز، شاگردان نکونام روی به ثبات کیفی دست یافته اند.

1798135
شادی وصف ناپذیر نکونام و شاگردانش در پایان بازی رفت فولاد را به مدعی جدی قهرمانی تبدیل کرده بود اما شرایط بازی برگشت کاملا متفاوت است.

نکته جالب دیدار سپاهان مقابل فولاد تاثیر این دیدار در قهرمانی این تیم است. فولاد نکو تا اینجای فصل در مقابل دو مدعی قهرمانی دیگر شکست نخورده است و مجموع هفت امتیاز استقلال و پرسپولیس را از دست داده و با گل سه امتیازی پاتوسی خود سپاهان را شکست داده است.

با این حال مورایس بازی چندانی برای این بازی ندارد و چهار بازیکن کلیدی خود محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن و سیدمحمد کریمی را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. این مشکل کار سپاهان را برای جبران باخت دور اول به شدت سخت خواهد کرد اما آمادگی فوق العاده شهریار مقانلو و همچنین شکل گیری قالب اصلی بازی این تیم، هواداران طلا را ناامید نکرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان در مهمترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد اهواز به مصاف فوتبال خوزستان می رود.

به این ترتیب پیروزی سپاهان در این بازی می تواند طلای پوشان را در جایگاه برتر نسبت به دو غول فوتبال پایتخت قرار دهد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به حریف، آنها را در صدر قرار دهد.