سر جیم راتکلیف با آماندا استاویلی، مالک نیوکاسل برای حل بن بست دن اشورث مذاکره می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


گزارش شده است که سر جیم رتکلیف با آماندا استاویلی، مالک نیوکاسل یونایتد، مذاکراتی رو در رو داشته است تا بن بست جاری بین دو باشگاه در مورد آینده نزدیک دن اشورث را حل کند.

از زمانی که راتکلیف سرمایه گذاری جزئی 27.7 درصدی خود را در یونایتد تکمیل کرد و کنترل کامل فعالیت های ورزشی را به عهده گرفت، تمام توجه بر اجرای ساختار مناسب برای ورود باشگاه به عصر جدید معطوف شد. راتکلیف بارها اعلام کرده است که فقط می خواهد “بهترین نفرات کلاس” را به یونایتد بیاورد.

پیش از این، یونایتد خدمات عمر برادا را از منچسترسیتی تضمین کرده بود. برادا قرار است مدیر عامل بعدی شیاطین سرخ و جانشین دیرینه ریچارد آرنولد شود.

تیم اریک تن هاگ همچنین اشورث را به عنوان کاندیدای اصلی خود برای تصدی اولین نقش مدیر ورزشی در اولدترافورد معرفی کردند.

در فوریه، یونایتد یک رویکرد رسمی برای اشورث انجام داد، که متعاقباً تمایل خود را برای خروج از نیوکاسل برای پیوستن به پروژه رتکلیف ابراز کرد. سرخابی ها که آشکارا از این تحولات عصبانی و ناراحت بودند، با قرار دادن مدیران خود در مرخصی باغبانی پاسخ دادند.

اعتقاد بر این است که نیوکاسل خواهان یک بسته غرامت غیرواقعی به ارزش 20 میلیون پوند است تا به اشورث اجازه دهد دوره اعلان خود را دور بزند و فوراً در یونایتد کار کند.

در همین حال، رتکلیف و همکارانش روشن کرده اند که حاضر به پرداخت چنین مبلغی نیستند و حتی آماده اند تا زمانی که لازم است منتظر بمانند تا در نهایت گزینه اصلی خود را برای پست مدیر ورزشی انتخاب کنند. در حال حاضر، هیچ یک از باشگاه های لیگ برتری هیچ نشانه ای از تسلیم شدن یا کاهش موضع تندرو خود را نشان نمی دهند.

به گزارش تایمز، رتکلیف به دنبال حل این موضوع بوده و با استاویلی ملاقات کرده است تا او به دنبال توافق بر سر انتقال اشورث به یونایتد باشد.

این روزنامه گزارش می دهد، “تایمز می تواند فاش کند که او به دنبال حل و فصل این وضعیت با انجام مذاکرات مستقیم با استاویلی، که یکی از تصمیم گیرندگان کلیدی در سنت جیمز پارک است، بوده است.”

هر دو باشگاه از اظهار نظر در پنجشنبه شب خودداری کردند، اما مشخص است که این دیدار در هفته گذشته برگزار شد و مذاکرات برای توافق برای توافق ادامه دارد.

“یونایتد مطمئناً احساس می کند که رقم غرامت درخواست شده توسط نیوکاسل برای اشورث بسیار زیاد بوده است. اما منابع بر این باورند که اعلام این هفته از سوی یونایتد مبنی بر کناره گیری جان مورتاگ از سمت مدیر فوتبال، نشان دهنده این است که حداقل به لطف مداخله مستقیم رتکلیف، پیشرفت هایی صورت گرفته است.

باید دید که آیا تلاش های راتکلیف موفقیت آمیز خواهد بود یا نیوکاسل همچنان به کاوش در پاشنه های خود ادامه می دهد و اجازه نمی دهد اشورث را ترک کند.

اگر لباس تاین‌ساید ثابت بماند، اشورث تقریباً باید 18 ماه مرخصی باغبانی را که لازم است بگذراند. این بدان معناست که او در پنجره نقل و انتقالات آتی در یونایتد حضور نخواهد داشت، که اولین بار INEOS در این باشگاه است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/11/sir-jim-ratcliffe-holds-talks-with-newcastle-co-owner-amanda-staveley-to-resolve-dan-ashworth-standoff-278734/ منبع: