سیتی هیچ شانسی به استرلینگ نداد. او رهبر چلسی است

خود استرلینگ از این انتقال راضی است زیرا اکنون می تواند به صورت هفتگی بازی کند و بخشی از ترکیب ثابت چلسی باشد. همه بازیکنان می‌خواهند هر هفته به میدان بروند تا پیشرفت کنند و به شرایط بهتری برگردند و رحیم استرلینگ یکی از آنهاست. او باید در زمین باشد و استرلینگ این فرصت را در ترکیب منچسترسیتی نداشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تحمل نیمکت نشینی های پشت سر هم در منچسترسیتی بود که سرانجام رحیم استرلینگ این باشگاه را ترک کرد و با انتقالی 47.5 میلیون پوندی راهی چلسی شد. ستاره انگلیسی شروع خوبی در لندن داشت و در هشت بازی چهار گل به ثمر رساند و به بازیکن ثابت چلسی تبدیل شد. باکاری سانیا بازیکن سابق منچسترسیتی به تمجید از رحیم استرلینگ پرداخت و تاکید کرد که اولین حضور موفقی در این باشگاه داشته است.

باکاری سانیا گفت: “من فکر می کنم رحیم استرلینگ حرفه خود را به خوبی در چلسی آغاز کرده است. او به لندن بازگشته است، جایی که بزرگ شده است. خوب است که رحیم استرلینگ در کنار دوستان و خانواده خود بازگردد و “او می تواند بازی کند. برای جدیدش موفق باشید. همه ما می دانیم که چلسی در این فصل در بهترین حالت خود نبوده است، اما من فکر می کنم استرلینگ تجربه خود را در این فصل نشان داده و مانند یک رهبر در تیم به نظر می رسد.

باکاری سانیا، مدافع سابق منچسترسیتی مدعی شد که رحیم استرلینگ در حال حاضر مانند یک رهبر در تیم چلسی است.

سیتی هیچ شانسی به استرلینگ نداد.  او رهبر چلسی است


سرویس خبر شماره: 1845619
06 مهر 1401 ساعت 18:52 |
16.9 هزار |

9نقطه نظر

باکاری سانیا: