شاختار 1-1 رئال: فرار از شکست با سر رودیگر!

وینیسیوس در دقیقه 87 بازی می توانست با ضربه سر لوکاس واسکز دروازه شاختار را باز کند اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 92 بازی، ضربه سر رودیگر با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 95 بازی و چند ثانیه مانده به پایان بازی، ارسال تونی کروس به محوطه جریمه و ضربه سر رودیگر باعث شد رئال به تساوی برسد.


سرویس خبر شماره: 1847700
20 اکتبر 1401 در 00:27
4.3K |

31نقطه نظر

رئال قبل از ال کلاسیکو شکست نخورد

شاختار در نیمه دوم 40 ثانیه به گل رسید. زوبکوف توانست با یک ضربه سر از سمت چپ دروازه رئال را باز کند. فرلند مندی مقصر اصلی این گل بود.

رئال خیلی سریع واکنش نشان داد و کریم بنزما می توانست دو بار به گل برسد اما متاسفانه ضربات او راهی به دروازه پیدا نکرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز در ورشو لهستان، شاختار دونتسک از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید بود. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید و کهکشانی ها با 9 امتیاز صدرنشین گروه شدند. رئال با پیروزی می تواند صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. شاختار با چهار امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

رئال مادرید امشب در ورشو مقابل شاختار دونتسک به تساوی یک بر یک دست یافت. رئال تا آخرین ثانیه عقب بود اما ضربه سر آنتونیو رودیگر اجازه نداد کهکشانی ها قبل از شکست ال کلاسیکو زمین را ترک کنند.

شاختار 1-1 رئال: فرار از شکست با سر رودیگر!

توپ به تیر عمودی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا رئال در این بازی شکست نخورد. رودیگر در برخورد با دروازه بان از ناحیه پیشانی آسیب دید. در نهایت این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این نتیجه صعود رئال به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد و در دو بازی آینده تنها باید صدرنشینی خود را تایید کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در دقیقه 57 کارلو آنچلوتی لوکا مودریچ و وینیسیوس را به جای شوامنی و ادن هازارد به زمین فرستاد اما این شاختار بود که موقعیت های گلزنی را خلق کرد. در دقیقه 66 ترائوره ​​حتی از آندری لونین دریبل زد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. دو دقیقه بعد ضربه زوبکوف توسط لونین راهی کرنر شد.

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و تیم بر زمین مسلط بود اما بازیکنان این تیم در مترهای آخر خوب کار نکردند. پاس های درست به مهاجمان نمی رسید و به همین دلیل رئال علی رغم نمایش بهتر بازی نتوانست موقعیت گلزنی جدی ایجاد کند. کریم بنزما با ضربه خود در دقیقه 17 اولین موقعیت گلزنی را ایجاد کرد اما توربین دروازه بان شاختار توپ را به بیرون فرستاد. دو دقیقه بعد ضربه سر رودیگر از روی یک کرنر راهی به دروازه وارد نکرد. در دقیقه 26 ضربه زوبکوف در داخل محوطه جریمه رئال به ناچو برخورد کرد و به فاصله کمی از کرنر خارج شد.

در دقیقه 76، پاس پاک وینیسیوس به دوم نیاز به یک پا داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند، اما آسنسیو در یک قدمی آن قرار داشت.

در دقیقه 36 همکاری عالی کریم بنزما و رودریگو تقریباً به موقعیتی جدی تبدیل شد اما دروازه بان شاختار قبل از رسیدن توپ به رودریگو وارد عمل شد و آن را به کرنر فرستاد. در دقیقه 41 شوت از راه دور فده والورده توسط توربین در زیر تیر دروازه قرار گرفت و راهی کرنر شد. در نهایت رئال و شاختار با تساوی بدون گل در نیمه اول به رختکن رفتند.