شانانی: ما مقصریم که در منطقه سقوط هستیم!

وی درباره حضور رضا عنایتی در نفت گفت: کار با آقا رضا خیلی خوشایند است. از زمانی که او آمد خیلی تلاش کرد و انگیزه ما را دو چندان کرد، اما متاسفانه توپ های ما تبدیل به گل نمی شود. در بازی با نفت آبادان 100 درصد بودم اما از دست دادم و بقیه بچه ها هم و آن بازی با یک پنالتی خراب شد.

حسین شنانی می گوید بازیکنان نفت مسجد سلیمان در نتیجه نگرفتن این تیم مقصر هستند.

شانانی: ما مقصریم که در منطقه سقوط هستیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین شنانی پس از باخت 3 بر صفر مسجد سلیمان به پرسپولیس گفت: شکست خوردیم اما شروع فوق العاده ای داشتیم. توانستیم در همان 15-20 دقیقه اول فشار زیادی به پرسپولیس وارد کنیم. برای آزادی خیلی سخت است اما متاسفانه این پنالتی گل نشد. اگر گل زده می شد، روند بازی تغییر می کرد، اما این اتفاق نیفتاد. به هر حال پرسپولیس تیم باتجربه ای است که از موقعیت های خود به خوبی استفاده کرد و توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

بازیکن نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این تیم در جدول رده بندی گفت: امیدوارم از تیم حمایت شود. مسئولان استانی هنوز حمایتی نکرده اند، اما امیدوارم اکنون حمایت کنند. پنج بازی خانگی و چند بازی خارج از خانه داریم. بازی های سختی داریم اما می توانیم امتیاز بگیریم. فکر می کنم اگر بازی های خانگی مان را ببریم و تلاشمان را مضاعف کنیم، می توانیم در لیگ بمانیم.


سرویس خبر شماره: 1872897
8 مارس 1401 ساعت 20:31 |
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کار با رضا عنایتی مایه لذت است

شنانی در پایان گفت: آقا رضا مربی فنی و ماهری بسیار خوبی است و خیلی به ما کمک کرد اما خود بازیکنان مقصر هستند و باید توپ را بزنیم. آقا رضا نمی تواند بیاید پایین و گل بزند. اگر تلاشمان را مضاعف کنیم، می توانیم تیممان را حفظ کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی