شولا شورتایر، بازیکن قرضی منچستریونایتد در اولین بازی بولتون واندررز تاثیرگذار بود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

ایان اوت، سرمربی بولتون واندررز، پس از پیوستن قرضی به این باشگاه تا پایان فصل، تاثیر شولا شورتایر در اولین بازی خود را ستود.

همانطور که در گزارش شده است اخبار عصر منچستر، شورتایر در اولین حضورش برای The Trotters کمی بیش از 70 دقیقه تمام کرد.

این بازیکن 18 ساله نقش خود را در پیروزی 1-0 بولتون مقابل فارست گرین دیشب ایفا کرد و سرمربی جدیدش را تحت تاثیر قرار داد.

این اولین بازی کاملی است که او به یاد خواهد آورد. باید بگویم 20، 25 دقیقه اول، برخی از کارهایی که او انجام داد برق بود. نحوه چرخش او با توپ، برخی از پاس های او، برخی از دریبل های او. اوات بعد از بازی گفت.

فقط توانایی شورتایر در توپ نبود که اوات را تحت تاثیر قرار داد، سرمربی بولتون نیز در زمانی که تیمش مالکیت توپ را در اختیار نداشت از کار او تمجید کرد.

اما چیزی که برای ما خوشایندتر بود روشی بود که او به چیزهای خارج از مالکیت خرید. او صبور بود و منتظر فشار دادن ماشه ها بود. او به خوبی این کار را انجام داد و من به او افتخار می کنم.” او گفت.

اوات هیچ شکی نداشت که شورتایر ثابت خواهد کرد که افزوده بزرگی به گروهش خواهد بود و به پیشرفت باشگاه کمک خواهد کرد.

می توانید ببینید که او چه چیزی را برای ما خواهد آورد. ما هنوز چنین بازیکنی نداشتیم و او واقعاً بازیکن خوبی برای ما خواهد بود.” او گفت.

این اولین باری نیست که ایوت از شورتایر پر از تمجید می شود و پس از حضور در بازی آخر هفته مقابل دربی کانتی از این بازیکن جوان به عنوان “بازیکن 360 درجه” استقبال می کند.

بولتون در حال حاضر در لیگ یک جایگاه خوبی دارد و به خوبی در پلی آف قرار دارد اما یازده امتیاز با شفیلد ونزدی فاصله دارد که به همراه پلیموث جایگاه های صعود خودکار را اشغال می کند.

اگر شورتایر می توانست به شلیک The Trotter’s به قهرمانی کمک کند، مطمئناً چشم اریک ده هاگ را جلب می کرد.

سرمربی یونایتد در حال حاضر گزینه های خود را برای مهاجم مرکزی سبک می داند و شورتایر امیدوار است در سال های آینده به برنامه های هلندی راه پیدا کند.

شورتایر پنج بازی برای تیم اصلی یونایتد انجام داده است و رکورد جوانترین بازیکنی را که برای این باشگاه در رقابت های اروپایی بازی کرده است، دارد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/01/25/manchester-united-loanee-shola-shoretire-impresses-on-bolton-wanderers-debut-258795/ منبع: