صحبت های شخصیت اصلی معروف ترین ویدیو فوتبال در نوروز!


سرویس خبر شماره: 2011139
10 آوریل 1403 در 2:16 ب.ظ.
639 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خیلی به من تهمت زدند اما ما به قانون احترام گذاشتیم

انتشار گسترده صحنه ای عجیب در مسابقات فوتبال و لیگ دسته دوم ایران، اکثر هواداران این ورزش را در ایران گمراه کرده است.

صحبت های شخصیت اصلی معروف ترین ویدیو فوتبال در نوروز!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در روزهای پایانی سال ویدیویی در فضای مجازی دست به دست شد که صحنه ای عجیب بین ایرانجوان بوشهر و شهرداری بندرعباس را نشان می دهد. جایی که پس از اعلام پنالتی توسط داور، دستیار او به دلیل تخلف دروازه بان دستور داد تا پنالتی دو بار تکرار شود، بنابراین ضربه سوم توسط دروازه بان تیم عباس شهرداری بندر مهار شد.

این صحنه اما غیر مرتبط با این فصل، تصویری از رقابت های دو فصل پیش لیگ دسته دوم فوتبال ایران است که به اشتباه در شبکه های مجازی مختلف پخش شده و گویی اتفاق جدیدی افتاده است.محصول.

2005194

جالب است بدانید که علیرغم صحت تصمیم کمک داور برای تکرار پنالتی ها، به نظر می رسد قصد یا مشکلی پشت این اتفاق بوده و تکرار این پنالتی ها اقدامی مشکوک بوده است.

از آنجایی که داورانی که در رده های پایین کار می کنند و همچنین بازیکنان و حتی مربیان شخصیت های چندان شناخته شده ای نیستند، زمان زیادی برای یافتن نام و شماره داور صرف شد و حتی یک داور از تهران به جای داور معرفی شد. شاهین یزدانی. به عنوان داور این مسابقه

وی در نهایت در تماس با حسین یزدانی داور شیرازی این دیدار به نکات جالبی درباره این دیدار اشاره می کند. یزدانی تاکید می کند که طبق قوانین، قضات اجازه ندارند در مورد مسائل مربوط به قضاوت خود مصاحبه کنند، اما با اصرار خبرنگار ما و صرفاً برای شفاف سازی اذهان، با توجه به سطح انتشار این فیلم، از خود دفاع می کند.

2005193

این داور 30 ​​ساله متاهل و دارای دو فرزند است و در شرایطی این گفتگو را انجام می داد که فرزند کوچکش مدام از سر و باسنش بالا می رفت!

پس از گفتگو با یزدانی، گفت و گو با سایر دست اندرکاران این موضوع نیز در تمرین سوم انجام می شود.

* به تازگی ویدئویی از قضاوت سه سال پیش شما منتشر شده است که همه آن را جدید می دانند. ما در همان زمان مقاله مفصلی در این مورد نوشتیم و اکنون می خواهیم دوباره این سوال را مطرح کنیم.

همه شبکه ها و خبرگزاری ها نوشته بودند.

2005191

*در این صحنه به نظر می رسد که تکرار پنالتی اشکالی ندارد، اما در فوتبال ایران سخت است، اما خود پنالتی عجیب است و چنین بازی ای به نظر نمی رسد. نظرت راجع به آن چیست؟

اجازه مصاحبه نداریم چند وقت پیش به ما گفتند زیاد حرف نزنیم. این مسابقه هم ناظر داشت و هم ناظر ویژه و پنالتی را تایید کردند. کمیته داوران پنالتی بودن این صحنه را تایید کرد. قبل از هدایت، بازیکن با دست مدافع را هل می دهد و او نمی تواند هدایت کند. موضوع تکرار پنالتی نیز بر عهده کمک داور است. کمک داور تصمیم به تکرار گرفت و من هم باید تایید می کردم.

* این صحنه از آن صحنه هایی بود که واقعاً به سختی در حال رخ دادن است و حالا به لطف شانس شما بعد از سال ها دوباره در فضای مجازی پخش شده است.

در عین حال قضاوت های زیادی صورت گرفته و در فضای مجازی به من تگ شده و تهمت زده شده اما در بازی ویدیویی همه چیز مشخص است.

* الان در کدام دسته قضاوت می کنید؟

در لیگ دوم و در برخی مسابقات لیگ اول قضاوت می کنم. همان سالی که قرار بود لیگ یک را ببرم اما به خاطر اکران آن فیلم نرفتم.

2005192

* هدف شما از داوری بین المللی شدن است؟

بله، مسلم است که هر داوری این هدف را دارد. شرایط سخت است، اما باید بجنگیم و تلاش کنیم.

* پس از انتشار این ویدئو در صفحه اینستاگرام مجله اخبار فوتبال، یکی از بازیکنان ایرانجوان مدعی شد که سرمربی تیم 50 میلیون به حساب کمک داور واریز کرده و به دلیل افشای این موضوع از تیم کنار گذاشته شده است.

کمک داور دوست صمیمی من است و او را به خوبی می شناسم و چنین چیزی نبود. هرگز چنین چیزی وجود نداشته است. اگر بود معلوم می شد. وقتی چنین جریانی اتفاق بیفتد و اینقدر ویروسی شود و خود فدراسیون هم پیگیری شود، اگر مشکلی باشد مشخص می شود.

2005195

* بعد از این اتفاق از طرفی تحت فشار قرار گرفتید؟

نه، به هر حال بازی 5 بر صفر بود و کاملا یک طرفه بود و دو صحنه برای ایرانجوان بود. همانطور که می بینید گزارشگر هم می گوید که آقای یزدانی در نهایت پنالتی گرفت. چند صحنه مشکوک پشت سر هم وجود دارد که به نظر من و کمک داور پنالتی بود و پنالتی گرفتیم. این تهمت ها در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می شود و حتی خود مجله اخبار فوتبال هم بحث تبانی و شرط بندی را مطرح کرد اما اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

* در این صحنه شاید کمی سخت گیری وجود داشت اما به هر حال قانون رعایت می شود.

این صحنه در فضای مجازی پخش شد و خیلی ها اتهاماتی را مطرح کردند اما مهم این است که فدراسیون و کمیسیون داوران این تحریم را تایید کردند. مسئولیت تکرار پنالتی ها بر عهده داور نیست و طبق قانون تشخیص تخلف دروازه بان بر عهده کمک داور است. وظیفه داور در محوطه جریمه چیز دیگری است.

مجله اخبار فوتبال داخلی