طارمی رکورد تخلف و جریمه را شکست!


سرویس خبر شماره: 2011127
10 آوریل 1403 در 11:56 ق.ظ.
7.1 هزار امتیاز خبر|

15نقطه نظر

لایحه 4 میلیاردی EFC برای فدراسیون

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمات خود را در خصوص تخلفات اعضای تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا صادر کرد.

طارمی رکورد تخلف و جریمه را شکست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص اتفاقات رخ داده در جام ملت های آسیا که در جریان آن فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و برخی بازیکنان به دلیل مشکلات مختلف با جرایم مختلف مواجه شده بودند، تذکرات انضباطی خود را منتشر کرد.

در فهرست بلند بالا از آرای انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و بخش های مرتبط با فدراسیون فوتبال ایران آمده است:

صفت پرسپولیسفدراسیون فوتبال ایران بابت ورود جیمی جامپ در دیدار مقابل امارات که یکی از هواداران این فدراسیون بود، 3 هزار دلار محکوم شد.

صفت پرسپولیسفدراسیون فوتبال ایران به دلیل ورود 6 نماینده این فدراسیون در پایان دیدار مقابل سوریه به زمین مسابقه 4200 دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسبه دلیل تاخیر یک دقیقه و چهل ثانیه‌ای ورود بازیکنان به زمین در دیدار با قطر، فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت مبلغ 1250 دلار محکوم شد.

1989155

صفت پرسپولیسمهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی سوریه 2000 دلار جریمه شد. در ادامه این حکم آمده است: به اطلاع آقای مهدی طارمی می‌رسد که تخلف مکرر از این ماده ممکن است مشمول مجازات شدیدتری شود.

صفت پرسپولیسبر اساس ماده 13 آیین نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی طارمی در پایان دیدار مقابل سوریه برخلاف قوانین محدودیت های اعمال شده برای افراد اخراج شده توسط داور وارد زمین شد و به پرداخت 5000 دلار جریمه محکوم شد. برای ورود غیرقانونی به محوطه

صفت پرسپولیسمهدی طارمی علیرغم درخواست رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی پس از بازی قطر، 10 هزار دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسمهدی طارمی به دلیل درگیری لفظی یا فیزیکی با تماشاگران و اعضای تیم رسمی تیم ملی قطر به دلیل رفتار غیرورزشی و نقض اصول بازی جوانمردانه 5000 دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسشجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت از بازی قطر 2000 دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسعلیرضا جهانبخش به دلیل عدم شرکت در مصاحبه فلش بعد از بازی قطر 10 هزار دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسامیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل عدم شرکت در یک مصاحبه تلویزیونی پس از بازی با قطر به پرداخت 10 هزار دلار جریمه محکوم شد.

صفت پرسپولیسسعید عزت اللهی به دلیل اظهار نظر در مورد تعیین داور (داوران) بازی با قطر و زیر سوال بردن بی طرفی و یکپارچگی بازی ها و رفتارهایی که باعث بدنام شدن این بازی شد، 5000 دلار جریمه شد.

صفت پرسپولیسفدراسیون فوتبال ایران به دلیل غیبت طارمی، جهانبخش و قلعه نویی در مصاحبه فلش پس از بازی مقابل قطر باید 10 هزار دلار جریمه بپردازد.

به این ترتیب فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و بازیکنان به پرداخت 67 هزار و 450 دلار محکوم شدند.

مجله اخبار فوتبال داخلی