فابریتزیو رومانو توضیح می دهد که چرا لیورپول از مسابقه ژابی آلونسو کنار رفت

فابریزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات مدعی شده است که لیورپول دیگر منتظر ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن نخواهد بود تا جانشین یورگن کلوپ شود. قرمزها معتقدند که این بازیکن اسپانیایی حداقل تا ژوئن 2025 با لورکوزن ادامه خواهد داد.

بازیکن سابق ژابی آلونسو محبوب ترین بازیکن برای تبدیل شدن به جانشین یورگن کلوپ بود.

مدت کوتاهی پس از اینکه کلوپ تصمیم خود را برای کناره گیری از سرمربیگری در پایان فصل 2023-24 اعلام کرد، جستجو برای یافتن جانشین شایسته او آغاز شد. در میان دریایی از نامزدهای احتمالی، نام آلونسو بیشترین هیجان را در میان طرفداران ایجاد کرد و قابل درک است.

آلونسو علاوه بر اینکه یکی از قهرمانان بازگشت معجزه آسای لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2004-2005 مقابل میلان در استانبول بود، توانایی خود را به عنوان یک تاکتیک برتر ثابت کرده است.

تحت نظارت او، لورکوزن نه تنها به عنوان رهبر بوندسلیگا بلکه تنها تیم بدون شکست در کل اروپا ظاهر شده است. در حالی که 8 بازی تا پایان فصل بوندسلیگا باقی مانده است، لورکوزن در حال حاضر 10 امتیاز برتری نسبت به بایرن مونیخ، قهرمان فعلی، دارد.

بسیاری انتظار داشتند که آلونسو پس از هدایت لورکوزن به سوی افتخار، معامله کند و به لیورپول یا بایرن مونیخ بپیوندد. اما به گفته رومانو، هافبک سابق رئال مادرید هنوز لورکوزن را ترک نخواهد کرد.

لیورپول از رقابت ژابی آلونسو کنار رفت

رومانو در فیس بوک ادعا کرد که لیورپول خود را از رقابت برای آلونسو کنار گذاشته است، زیرا او در تابستان امسال باشگاه خود را تغییر نخواهد داد.

روزنامه نگار ایتالیایی گفت:

لیورپول رقابت را برای ژابی آلونسو ترک کرد زیرا معتقد است او در لورکوزن می ماند. بین لیورپول و ژابی به پایان رسید در حالی که بایرن تا پایان صبر خواهد کرد اما انتظار می رود آلونسو بماند.

بایرلورکوزن منتظر ارتباط ژابی در روزهای آینده است زیرا به زودی همه چیز مشخص خواهد شد. در تابستان 2025، بند آزادسازی قرارداد ژابی آلونسو برای تصمیم گیری درباره باشگاه آینده او فعال خواهد شد.

رومانو سپس ادعا کرد که با حذف آلونسو، روبن آموریم به عنوان یک کاندیدای مدیریتی احتمالی برای مرسیسایدرها ظاهر شده است.

او اضافه کرد:

روبن آموریم، یکی از نامزدهای پست لیورپول – در حالی که روبرتو د زربی نیز در لیست بایرن قرار دارد.

آموریم، که مدیریت باشگاه اسپورتینگ سی پی در لیگ برتر را بر عهده دارد، به خاطر مدیریت بازی های چشم نوازش مشهور است. او از زمان حضور در مارس 2020، 202 بار اسپورتینگ را مدیریت کرده است و آنها را به 141 برد، 30 تساوی، 31 باخت و چهار جام از جمله یک قهرمانی لیگ برتر رسانده است.

https://sportslens.com/news/liverpool-manager-fabrizio-romano-xabi-alonso/ منبع: