کجا تماشا، پیش نمایش و پیش بینی

آرسنال، رهبر لیگ برتر و منچسترسیتی، قهرمان فعلی، در مسابقه‌ای که می‌تواند در مسابقه سه اسب‌سواری برای عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس باشد، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به خواندن ادامه دهید تا تمام جزئیات کلیدی در مورد بازی موردانتظار آخر این هفته بین دو تیم که با یک نقطه انفرادی از هم جدا شده اند را بیاموزید.

منچستر سیتی مقابل آرسنال: تاریخ، زمان، مکان و مکان تماشای بازی لیگ برتر در ایالات متحده

منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا در دیدار روز بیست و نهم لیگ برتر، در ورزشگاه اتحاد پذیرای آرسنال میکل آرتتا خواهد بود. این کشمکش لذت‌بخش در ساعت 3:30 بعد از ظهر به وقت محلی (GMT) / 11:30 بعد از ظهر به وقت شرقی / ساعت 8:30 PT روز یکشنبه، 31 مارس آغاز می‌شود.

طرفداران لیگ برتر در ایالات متحده می توانند با اتصال به NBC یا Telemundo بازی را به صورت زنده از تلویزیون تماشا کنند. کسانی که به گزینه‌های مشاهده معمولی دسترسی ندارند، می‌توانند بازی را به صورت زنده در Peacock Premium یا NBC.com پخش کنند. FuboTV که یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد نیز این بازی را حمل خواهد کرد.

منچستر سیتی مقابل آرسنال: پیش نمایش

فرم

منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، پس از پیروزی قانع کننده 2-0 مقابل کریستال پالاس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در 16 مارس وارد بازی می شود. با این حال، در دیدار قبلی خود در لیگ برتر، سیتی با تساوی 1-1 بازی کرد. همراه با همتایانش لیورپول که در آنفیلد قهرمان هستند.

از سوی دیگر، آرسنال تعهداتی برای جام حذفی نداشت. آخرین بازی آنها قبل از تعطیلات بین المللی مقابل اف سی پورتو در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. آنها در بازی برگشت در ورزشگاه امارات با نتیجه 2-1 پیروز شدند، اما این به اندازه کافی نبود تا بتواند مسیری پاک را به پایان برساند. یک چهارم نهایی تیم آرتتا در نهایت در ضربات پنالتی بهترین تیم پرتغالی را به دست آورد. این باشگاه شمال لندن در بازی قبلی خود در لیگ برتر نیز پیروز ظاهر شد. آنها در 9 مارس در خارج از خانه برنتفورد را 2-1 شکست دادند.

تناسب اندام

منچسترسیتی یک تعطیلات بین المللی دردسرساز را پشت سر گذاشت و بسیاری از بازیکنان ستاره این تیم دچار ضربه و فشار زیاد شدند. کایل واکر و جان استونز هر دو عضلات پای خود را کشیده اند و برای بازی مشکوک هستند. مانوئل آکانجی و ادرسون نیز ناک ها را انتخاب کردند و برای اثبات آمادگی خود با زمان مسابقه می دهند.

کوین دی بروین، سازنده اصلی بازی نیز از ناحیه کشاله ران آسیب دید، اما او باید برای بازی یکشنبه آماده باشد.

در همین حال، آرسنال در تعطیلات بین المللی کمی بهتر عمل کرد. بوکایو ساکا از ناحیه ران آسیب دید اما باید به موقع برای سفر به منچستر برگردد.

سر به سر

دو سنگين وزن ليگ برتر در طول اين سال ها 210 بار در تمام رقابت ها به مصاف هم رفته اند. آرسنال 100 برد، سیتی 65 برد و 45 برد باقیمانده تمام شده است. تیم آرتتا آخرین خنده را در زمانی که دو تیم در استادیوم امارات در اکتبر 2023 به مصاف هم رفتند. با ضربه دقیقه 86 گابریل مارتینلی، لندنی‌ها با نتیجه 1-0 مقابل مانکونیایی‌ها پیروز شدند.

منچستر سیتی مقابل آرسنال: پیش بینی

منچسترسیتی که در رده سوم قرار دارد و آرسنال، رهبران لیگ برتر، دو تیم قدرتمند هستند که قادر به شکست دادن هر لباسی در روز خود هستند. با این حال، در ورزشگاه اتحاد، کنار نرفتن با سیتیزن ها کار سختی است.

دارندگان سه گانه در خانه تقریبا غیرقابل توقف هستند و رکوردی عالی در برابر لندنی ها دارند و از زمان شکست 2-0 در 18 ژانویه 2015 به آنها نباختند. بنابراین، اگر آنها بتوانند زمین خود را حفظ کنند و یک گل زودهنگام دریافت کنند، می تواند یافتن راه بازگشت برای بازدیدکنندگان دشوار است.

پیش‌بینی می‌کنیم که منچسترسیتی بعدازظهر یکشنبه با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

https://sportslens.com/news/english-premier-league-manchester-city-arsenal-preview/ منبع: