علیرغم ناامیدی ها، منچستریونایتد باید آنتونی مارسیال را حفظ کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


با پایان یافتن فصل 2022/2023، اریک تن هاگ و دیگر تصمیم گیرندگان منچستریونایتد به دنبال بهبود تیم قبل از فصل آینده خواهند بود.

این بار، عوامل کم‌کننده واضحی وجود داشت، زیرا او در آن فصل مصدومیت‌های زیادی را متحمل شد.

سهم اولیه او با 11 گل و 4 پاس گل در آن فصل باعث شد تا هواداران کاملاً خوشبین باشند، با این حال، مارسیال به طور قابل توجهی افت کرد و در فصل بعد چهار گل و 6 پاس گل ناچیز به ثمر رساند.

پس از نقل مکان به یونایتد در فصل 2015/2016، و وعده های اولیه بسیار، همه چیز برای این بازیکن مرموز فرانسوی پیش نرفت.

از آنجایی که همه اینها احتمالاً خریدهای هنگفتی خواهند بود – اگر بیایند، بعید است که یونایتد در همان پنجره برای یک مهاجم دوم هزینه کند. این بدان معناست که باشگاه به یک پشتیبان قابل اعتماد نیاز دارد.

تقریباً مطمئن است که یونایتد در این فصل یک مهاجم جدید و بزرگ به خدمت خواهد گرفت. نام هایی که اغلب تکرار شده اند شامل هری کین، ویکتور اوسیمن و راندال کولو موانی.

طبق شواهد فصل 2019/2020، مارسیال کاملاً مناسب یک تهدید تهاجمی خطرناک است. بنابراین سوال اصلی این است که آیا مارسیال را می‌توان تناسب اندام نگه داشت؟

در دو فصل بعد، او به ترتیب 14 و 12 گل و پاس گل دست یافت.

اگر او بتواند تناسب اندام خود را حفظ کند، مارسیال بهترین نامزد برای ایفای نقش پشتیبان برای هرکسی است که یونایتد در تابستان به خدمت می گیرد. اگر او بتواند فرم 2019/2020 خود را دوباره کشف کند، بسیار بهتر است.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/08/despite-disappointments-manchester-united-should-keep-anthony-martial-265019/ منبع:

یکی از سوالات بزرگ روی میز آینده آنتونی مارسیال است. آیا زمان او در اولدترافورد به پایان رسیده است؟

طلسم بی حاصل در فصل 2019/2020 با یک فاصله از فرم بالینی شکسته شد، جایی که او 17 گل زد و 6 پاس گل داد. باز هم، این اوج امیدوارکننده با افت وحشتناکی همراه شد و مارسیال در 17 بازی تنها 4 گل و سه پاس گل داد.

در این فصل، مارسیال به سختی در دسترس بوده و در شش دوره مجزا مصدومیت را از دست داده است. از 11 بار او بازی کرده است، با این حال، او 6 گل و دو پاس گل به ثمر رسانده است که به طور میانگین در هر 122 دقیقه یک گل به ثمر رسانده است.

در این فصل، موقعیت بین مارکوس رشفورد، ووت وهورست و مارسیال در صورت مناسب تغییر کرده است.

حتی در چند دوره حضورش در تیم و خارج از تیم در این فصل، در حالی که این بازیکن 27 ساله پرکار نبوده است، او با بازی های ارتباطی عالی خود نشان داد که مطابق با سبک بازی تن هاگ است.

بنابراین، اگرچه او ممکن است مردی نباشد که یونایتد را به سمت اتهام قهرمانی هدایت کند، مطمئناً می‌تواند نقش پشتیبان را برای مرد اصلی یونایتد بازی کند – هر کسی که باشد، بدون افت کیفیت.

راشفورد به وضوح در بازی در سمت چپ پیشرفت می کند، و وگهورست به سادگی خود را برای این کار مناسب نشان نداده است، زیرا نتوانسته یک گل لیگ برتر را به ثمر برساند و چیزی شبیه به ظاهر نامناسب به نظر می رسد.

با این اوصاف، می توان موردی را برای حفظ مارسیال در اولدترافورد، حتی برای یک فصل “آخرین شانس” مطرح کرد.