غیر قابل توضیح؛ این برنابئو است، جادوی واقعی (عکس)

برنابئو منفجر شده بازیکنان را به جلو هدایت کرد و یک دقیقه بعد روی پاس دنی کارواخال، این رودریگو بود که دوباره به گل رسید. این بار ضربه سر او وارد دروازه شد تا رئال بتواند بازی باخته را در دو دقیقه با برد جایگزین کند و کار به وقت اضافه کشیده شود. این ششمین گل رودریگو بود و او توانست با گل خود در بازی برگشت یک چهارم نهایی مقابل چلسی و در حالی که رئال 3-0 عقب افتاده بود، رئال را به بازی بازگرداند.

رئال مادرید در یک بازی دراماتیک دیگر در سانتیاگو برنابئو مانع از صعود منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان شد و رقیب لیورپول شد.

بله باور کنید رئال در نهایت بازی را 3-1 برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال در دیداری که هفته گذشته در آلیانس برگزار شد، شکست خورد، اگرچه سیتی فرصت های بسیار بیشتری داشت، اما در نهایت با نتیجه 4-3 شکست خورد تا امیدهای خود را برای بازی برگشت زنده نگه دارد. این امیدها در دقیقه 73 بازی امشب کمی رنگ باخت. زمانی که ریاض محرز با یک ضربه زیبا توانست سیتی را به برنابئو برساند.

تاریخچه رئال مادرید و برنابئو در لیگ قهرمانان باورنکردنی و غیرقابل توضیح است. به نظر می رسد این ورزشگاه نیروی جادویی دارد که می تواند قوی ترین حریفان را هم از کار بیندازد. امشب دوباره این قدرت جادویی را دیدیم. رئال مادرید که تا دقیقه 90 با یک گل از سیتی عقب بود و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا بود، به یکباره تغییر رنگ داد و در عرض دو دقیقه بازی باخته را جایگزین برد.


سرویس خبر شماره: 1822747 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:10 |
92,944 امتیاز خبر|

0نظرات

چگونه باور کنیم؟

سیتی می توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و در صحنه ای از فرندی مندی بود که توپ از روی خط برگشت تا رئال در بازی بماند. در دقیقه 90 بازی بود که کریم بنزما توپ را از سمت چپ به محوطه جریمه فرستاد تا رودریگو گویس با زیر بغل کار را به تساوی بکشاند.

تنها سه دقیقه از وقت اضافه اول نگذشته بود که اشتباه لاپورت روی کریم بنزما، داور یک پنالتی رئال را برای کریم اعلام کرد تا گل سوم به ثبت برسد. این پانزدهمین گل بنزما بود که در مرحله یک هشتم نهایی 10 گل به ثمر رساند. تنها پوشکاش با 12 گل در مرحله یک هشتم نهایی بهتر از کریم بنزما عمل کرده است. کریم همچنین یک پاس گل داد تا در مجموع روی 16 گل تیمش تاثیر بگذارد. این هشتمین گل کریم بنزما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و تنها رونالدو با 13 گل از او جلوتر است.

کارلو آنچلوتی بلافاصله ترکیب خود را در خط میانی تغییر داد. تونی کروس که دقایقی قبل زمین را ترک کرد، لوکا مودریچ و کاسیمیرو نیز به جمع او پیوستند. در فده والورده، ادواردو کاماوینگو و مارکو آسنسیو هافبک بودند و رودریگو گوئز در خط حمله بود.

امشب هم همان داستان بازی برگشت مقابل پی اس و چلسی تکرار شد و وقتی کسی تصورش را نمی کرد، رئال به بازی برگشت و ادامه داد. مقابل پاری سن ژرمن رئال که تا دقیقه 60 با نتیجه 2-0 عقب بود، به لطف هت تریک کریم بنزما 3-1 پیروز شد و خیلی دور رفت.