فابریزیو رومانو به روز رسانی سپر سه هدف هافبک منچستریونایتد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

با این حال، بایرن می خواهد او بماند، بنابراین آنها قصد مذاکره ندارند، بیایید ببینیم که آیا می توانند او را متقاعد کنند که بماند. لیورپول منتظر است، اما بایرن او را بازیکن بسیار مهمی می‌داند، بنابراین لیورپول نیز میسون مانت را در نظر دارد و به زودی، احتمالا در چند هفته آینده، با اردوی الکسیس مک آلیستر تماس خواهد گرفت.

منچستریونایتد اکنون روی فروش باشگاه متمرکز است و سپس مهاجم اولویت است. من از مذاکرات پیشرفته برای نونس در این مرحله اطلاعی ندارم.»


فابریتزیو رومانو امروز صبح اخباری را در مورد آینده اهداف خط میانی منچستریونایتد، متئوس نونس، رایان گراونبرچ و الکسیس مک آلیستر ارائه کرده است.

در نتیجه، یونایتد به رایان گراونبرخ، هافبک بایرن مونیخ نیز مرتبط شده است، اما اگر این بازیکن هلندی آلمان را ترک کند، به نظر می رسد که لیورپول کاملاً در صندلی رانندگی است.

گزارش‌ها در اوایل هفته حاکی از آن بود که نونس می‌تواند در قلب مناقشه نقل و انتقالات بین یونایتد و لیورپول باشد، اما رومانو به سرعت آب سردی را روی این شایعات ریخت.

با توجه به اینکه این مربی تنها توانسته در این فصل 17 بار قوی ترین هافبک سه گانه خود یعنی برونو فرناندز، کریستین اریکسن و کازمیرو را وارد میدان کند – و در تلاش برای جبران غیبت ها – این منطقه به وضوح نیاز به توجه دارد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/20/fabrizio-romano-gives-bumper-update-on-three-man-united-midfield-targets-262820/ منبع:

رومانو گفت: “لیورپول هنوز برای رایان گراونبرچ آماده است، همچنان تلاش می کند، آنها تسلیم نشده اند.” آنها او را خریدی بی نقص می دانند و او می خواهد بازی کند، نه اینکه مثل بایرن روی نیمکت باشد.

الکسیس مک آلیستر بازیکن دیگری است که یونایتد به او علاقه دارد و همانطور که توسط The Peoples Person گزارش شده است، انتظار می رود در هفته های آینده مذاکراتی با اردوی این بازیکن انجام شود. آرژانتینی انتقال تابستانی را “100% تضمین شده” می داند.

نوشتن در او ستون روزانهگزارشگر موثق به‌روزرسانی‌ها را در مورد تعدادی از موقعیت‌های در حال توسعه جمع‌آوری کرد و به نظر می‌رسد که یونایتد در همان آب‌هایی با سرسخت‌ترین رقبای خود ماهیگیری می‌کند.

اینکه شیاطین سرخ در تابستان یک مهاجم مرکزی را در اولویت قرار می دهند، برای هیچ کس تعجب آور نیست، اما واضح است که تقویت هافبک نیز مورد نیاز است.

هواداران من یونایتد بدون شک امیدوارند که وضعیت مالکیت و جستجوی یک مهاجم در اسرع وقت به نتایج مثبتی برسد تا باشگاه بتواند با تقویت تیم اریک ده هاگ در پست های کلیدی دیگر، به جلو حرکت کند.

او گفت: “لیورپول از مدت ها قبل متئوس نونس را در لیست دارد، اما او اکنون در اولویت نیست، آنها نام های دیگری را در بالای لیست دارند.” من فکر می کنم قیمت درخواستی می تواند نزدیک به 40-45 میلیون یورو باشد.