فقط اخبار می تواند به پاپا Tracteur برسد!

این دروازه بان که بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می بندد، در نیمه اول با استقلال مانند هر دو تیم لیگ برتری خوب کار کرد و در دو صحنه مانع از گلزنی قرمزها شد.

همچنین بعد از موقعیت بی نقصی که پیمان بابایی مقابل دروازه خالی تراکتور به هدر داد، در دقیقه 48 ضربه سر رافائل سیلوا قرار بود دروازه تراکتور را باز کند اما او با واکنشی خوب دوباره توپ را به کرنر فرستاد تا دروازه خود را حفظ کند. محکم


سرویس خبر شماره: 1864352
ژانویه 22, 1401 در 4:24 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

ایستادن کاپیتان مصدوم مقابل استقلالی ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه تراکتورسازی یکی از ارکان موفقیت تیمش محسوب می شود. عملکرد خوب اخباری در دیدارهای گذشته باعث شده تراکتور نتواند گل های زیادی دریافت کند.

جالب اینجاست که او از زانو درد قدیمی رنج می برد. در نتیجه این دروازه بان در دقایق ابتدایی بازی برای چند ثانیه روی زمین افتاد و تحت مداوا قرار گرفت اما با درد ادامه داد. در بین دو نیمه این درد باعث شد تا رضا کاخساز، دروازه بان دوم تراکتورسازی بدن خود را گرم کند تا بتواند به زمین برود اما در نهایت او به زمین رفت و به کار خود ادامه داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اخباری در دقایق ابتدایی بازی اگرچه روی شروع مجدد اشتباه کرد و دروازه تقریباً باز بود اما در موقعیت تک به تک با موفقیت ظاهر شد و توپ را در اختیار گرفت.

کاپیتان باتجربه تراکتورسازی در چند صحنه مانع از باز شدن زیبای دروازه تیمش شد.

فقط اخبار می تواند به پاپا Tracteur برسد!