فقط هلندی ها آن را می خواهند. هانت فاینورد جدید

از زمانی که اریک تانهاچ هلندی به عنوان سرمربی جدید یونایتد منصوب شد، چندین بازیکن هلندی در لیست خرید شیاطین سرخ قرار گرفته اند که معروف ترین آنها فرانکی دیونگ هافبک بارسلونا است. از آنجایی که مذاکرات یونایتد با بارسا ادامه دارد و خرید دژونگ نهایی نشده است، امروز اعلام شد که یونایتد برای خرید هلندی دیگری به فاینورد پیشنهاد داده و تایلر مالزی را درخواست کرده است.

تایلر مالزی قبلاً قرار بود به لیون فرانسه بپیوندد، اما با پیشنهاد یونایتد به نظر می‌رسد او ترجیح می‌دهد زیر نظر اولد اریک تانهاچ در اولدترافورد لیون بازی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر تلاش منچستریونایتد برای جذب چند بازیکن هلندی به گوش می رسید، امروز اعلام شد که یک ستاره هلندی دیگر به این لیست اضافه شده است: تایرل مالاسیا، مدافع چپ هلندی فاینورد. .

گفته می شود ایجنت دژونگ و مالزی با یکدیگر همکاری دارند و یونایتد به او گفته است که این دو ستاره هلندی را برای فصل آینده می خواهد.

مالزی تاکنون جز فاینورد در هیچ تیم دیگری بازی نکرده است. او اولین بازی خود را برای تیم هلندی در سال 2017 در فاینورد و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد. این بازیکن مالزیایی در حال حاضر در تیم ملی هلند حضور دارد و با درخشش در اردویژه نظر مثبت اریک تانهاچ را به دست آورده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1831188 |
7 جولای 1401 ساعت 20:45 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

1نظرات

تلاش‌های یونایتد برای جذب بازیکنان هلندی ادامه دارد و به نظر می‌رسد اریک تانهاخ قصد دارد تیمی پر از هموطنان خود بسازد.