فن دایک: از نظر فیزیکی، مقابل اکوادور شکست خوردیم

ویرجیل فن دایک، کاپیتان هلند در پایان بازی از عملکرد تیمش ناراضی بود و به خبرنگاران گفت: اکوادوری ها در میانه میدان بسیار فیزیکی بودند و سرعت بازی پایین بود و نتوانستیم به اندازه کافی به توپ شتاب دهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی هلند امشب در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف اکوادور رفت اما در دومین بازی خود در جام جهانی با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در پایان روز دوم این گروه، هلند با اکوادور چهار امتیازی شده و سنگال با سه امتیاز در رده سوم قرار دارد. هلند البته در آخرین بازی خود به مصاف قطر حذف شده می رود و احتمال صعود زیاد است.


سرویس خبر شماره: 1855558
دسامبر 04, 1401 در 10:06 ب.ظ
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هلندی ها که جام جهانی را با برتری 2-0 مقابل سنگال آغاز کردند، در این دیدار به عنوان مدعی ظاهر نشدند و اگرچه زود با گل خاکپو پیش افتادند، اما در اوایل نیمه دوم، با گل انر والنسیا، صدرنشین. تا آن زمان جام را دریافت کردند و چاره ای جز قبول تساوی نداشتند.

ویرجیل فن دایک گفت که پس از تساوی تیم ملی هلند مقابل اکوادور، نارنجی پوشان مقابل بازی فیزیکی حریف شکست خوردند و نتوانستند سرعت بازی را به اندازه کافی افزایش دهند.

فن دایک: از نظر فیزیکی، مقابل اکوادور شکست خوردیم

ما برای این بازی آماده شده بودیم اما در این بازی خیلی توپ را از دست دادیم و در یکی از لحظات تلخ فوتبال به گل رسیدیم. ما باید بهتر از این کار کنیم. اما باید اعتراف کنم که با تیم خوبی بازی کردیم. درست است که درصد مالکیت آنها زیاد نبود، اما در فوتبال فقط نتیجه مهم است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی