لیورپول می تواند کودتای ماتیپ را با حرکتی بالقوه برای 26 سال “ویژه” تکرار کند

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول در تابستان امسال به دنبال انتقال رایگان بازیکن سابق منچسترسیتی است.

به گزارش Football Insider، قرمزها مشتاق خرید احتمالی توسین آدارابیویو هستند که قرار است در پایان این فصل و با پایان قراردادش با فولام، بازیکن آزاد شود.

این بازیکن 26 ساله مردی مورد تقاضا است و تاتنهام و چندین باشگاه سری آ نیز چشم به انتخاب مدافع برای یک آهنگ دارند. اعتقاد بر این است که او قصد دارد گزینه های خود را تا زمانی که کمپین به نتیجه برسد باز نگه دارد.

بیشتر بخوانید: خبرنگار اسکای: لیورپول به وینگر 43 میلیون پوندی “علاقه مند” است. مثلث آنفیلد او را به خوبی می شناسند

بیشتر بخوانید: اولویت برای ادواردز: لیورپول بسیار مشتاق خرید تابستانی برای 100 میلیون پوند “تفاوت ساز” است.

آدارابیویو تنها 8 بازی برای منچسترسیتی انجام داد، اما با فولام به یکی از مهره های اصلی لیگ برتر تبدیل شده است، سرمربی آن مارکو سیلوا اوایل این فصل او را یک “بازیکن ویژه” توصیف کرد.

این بازیکن 26 ساله زمانی که کوتاجرز در بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو در ژانویه مقابل لیورپول به تساوی دست یافت، فوق العاده بود و در آن شب در غرب لندن 11 دوئل و چهار تکل برد (Sofascore).

به نظر تعجب آور است که باشگاه او هنوز آینده او را تضمین نکرده است، و اگر قرمزها بخواهند هجوم آورند، بازتاب قوی کودتای آنها در سال 2016 برای جوئل ماتیپ خواهد بود.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مدافع میانی کامرونی همچنین در اواسط 20 سالگی خود بود که یورگن کلوپ پس از پایان قراردادش در شالکه 04 او را به عنوان یک انتقال آزاد جذب کرد و طعنه آمیز است که آدارابیویو در صورت جدایی او می تواند جای این بازیکن 32 ساله را در آنفیلد بگیرد. در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد.

ماتیپ در حال حاضر به دلیل مصدومیت طولانی مدت از میادین دور است و در ماه اوت 33 ساله می شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که لیورپول او را در تابستان رها کند. با این حال، در مدافع سرسخت فولام، آنها می توانند جایگزینی فوری داشته باشند که در شرایطی مشابه با ملی پوش سابق کامرونی به آنفیلد بیاید.

حتی با ظهور Jarell Quansah که به خوبی گزینه های دفاع میانی ما را تقویت می کند، انتقال آزاد برای Adarabioyo بسیار منطقی خواهد بود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/03/18/liverpool-eye-tosin-free-transfer/ منبع: