مادریک در بازی مرکزی نشانه های مثبتی از خود نشان می دهد – تاک چلسی

زمان نشان خواهد داد که آیا تصمیم مائوریسیو پوچتینو برای محافظت از میخائیلو مودریک از کانون توجه ها درست خواهد بود، اگر البته این همان کاری است که او انجام می دهد. اما هر چیزی که اخیراً با مادریک اتفاق می افتد، مثبت است.

ما می دانیم که یکی از نکات مثبت بزرگ در مورد پوچتینو مدیریت انسانی او است، بنابراین شاید او سعی کرده است با انتخاب نکردن او در زمانی که واقعاً باید می بود، از مودریک در برابر قرار گرفتن در معرض خطر محافظت کند؟ شاید او این کار را برای کاهش فشار و ایجاد اعتماد به نفس انجام داده است؟ اگر داشته باشد و کار کند، پس من کلاهم را از سرش برمی دارم.

اشتباه است که من اینجا بنشینم و تایپ کنم که مادریک بالاخره در چلسی موفق شد یا اینکه مادریک اکنون ارزش خود را ثابت می کند. من نمی توانم احساساتم را پنهان کنم و این واقعیت را که برای من هیئت منصفه همچنان از او حمایت می کند. این بدان معنا نیست که من او را رد کرده‌ام، هرگز این کار را نکرده‌ام، اما باید ثبات و تفاوت‌های منظم را ببینم تا هیئت منصفه دیگر برای من حضور نداشته باشد.

با این حال، آنچه اخیراً می بینم پیشرفت های گسترده او و افزایش اعتماد به نفس بسیار زیاد است. برای من این کلید است. مادریک بازیکنی با اعتماد به نفس است و بازیکنان با اعتماد به نفس باید احساس کنند که مورد علاقه، قدردانی هستند و باید کارهای خوبی در زمین انجام دهند تا این اعتماد به نفس را حفظ کنند، آن را تقویت کنند و کمی شتاب به دست آورند. در حال حاضر، این چیزی است که ما با Mudryk می بینیم.

دیشب او یک گل به ثمر رساند تا کشورش را به یورو بفرستد، و چه لحظه ای برای او، هم تیمی هایش و کل کشور با صداقت تمام بود، بعد از همه چیزهایی که اخیراً همه آنها پشت سر گذاشته اند.

چلسی مقابل نیوکاسل یونایتد لیگ برتر

عکس چلسی اف سی از طریق گتی ایماژ

گل او که از موقعیت مرکزی به ثمر رسید و در لبه محوطه جریمه به ثمر رسید، دیدنی بود…

مدتی است که گفته‌ام فکر می‌کنم او در مرکز بهتر است زیرا زمان کمتری برای فکر کردن به چیزها دارد و فقط بر اساس غریزه بازی می‌کند که در آن کاملاً خوب است. این زمانی است که او بیش از حد فکر می کند زمانی است که مبارزه می کند.

من کاملاً دوست دارم مودریک این پیشرفت واضحی را که می بینیم حفظ کند و معتقدم که او اکنون به یک سری شروع برای چلسی نیاز دارد. و حتی اگر پوچتینو فقط برای محافظت از او این کار را انجام می‌دهد، من هنوز فکر می‌کنم که این مجموعه‌ای از بازی‌ها است که مادریک به آن نیاز دارد تا بتواند مسیر خود را واقعاً تقویت کند و به عنوان یک بازیکن چلسی بازی کند.

من واقعاً امیدوارم که اکنون شاهد این اتفاق باشیم و مادریک به من و بسیاری دیگر ثابت کند که اشتباه می کنند. من فکر می کنم او شخصیت بزرگی دارد و شخصیت دوست داشتنی است.

اما اکنون، پس از بیش از یک سال حضور در این باشگاه و 23 سالگی، فکر می‌کنم همه ما آماده‌ایم تا کیفیت ثابت و مودریک را ببینیم که نه تنها به این تیم چلسی کمک می‌کند، بلکه به طلسم آن تبدیل می‌شود. آیا او می تواند آن را انجام دهد؟ زمان مشخص خواهد کرد….

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/mudryk-showing-positive-signs-playing-centrally/ منبع: