مشکل جدید در انتقال امباپه به رئال مادرید

به نظر می رسد یک مشکل جدی برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود دارد.


سرویس خبر شماره: 1816630 |
04 فروردين 1401 ساعت 18:22 |
6,357 امتیاز خبر|

0نظرات

در هفته های اخیر اخباری مبنی بر قرارداد امباپه با رئال مادرید منتشر شده و حتی برخی منابع مدعی شده اند که پیش قراردادی بین او و باشگاه اسپانیایی منعقد شده است اما این موضوع هنوز اعلام نشده است.

در همین رابطه مارکا گزارشی منتشر کرده و مدعی شده است که مشکل جدیدی در انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید کشف شده است. این موضوع به خاطر تصویر ستاره فرانسوی است که به موضوعی پیچیده در مذاکرات این بازیکن و رئال تبدیل شده است. بازیکنان 50 درصد از حق تصویر خود را به باشگاه واگذار می کنند اما در مورد امباپه مانند کریستیانو اصلاً مشخص نیست و باید دید رئال مادرید چگونه این مشکل را حل خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاری سن ژرمن در ماه های اخیر به شدت برای تمدید قرارداد امباپه تلاش کرده است، اما به نظر می رسد این بازیکن تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد تابستان آینده پیاجیو را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته همه منتظر اعلام رسمی انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بودند. باشگاه اسپانیایی حتی یک پیشنهاد 200 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن برای جذب امباپه ارائه کرد، اما ناصر الخلیفی با آن مخالفت کرد تا ستاره فرانسوی بتواند حداقل یک فصل دیگر در پارک دو پرنس بماند.